  • 1. Data: 2016-06-26 19:23:02
    Temat: wykańczanie łazienki
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    mam pytanie dla amerykańskich komandosów...

    jak się robi łazienki?

    czy najpierw montuje się sprzęty (kibel, wannę, zlew, krany, pralkę)?
    czy najpierw układa się płytki?

    co ekspert po to widzi spawę inaczej...

    jeśli najpierw robi się płytki to jak z wanna?
    czy płytki robi się pod wanną? jak się ją później trwale obudowuje?

  • 2. Data: 2016-06-26 20:15:05
    Temat: Re: wykańczanie łazienki
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 czerwca 2016 19:23:09 UTC+2 użytkownik platformowe głupki
    napisał:
> [...]
    >
    > jeśli najpierw robi się płytki to jak z wanna?
    > czy płytki robi się pod wanną? jak się ją później trwale obudowuje?

    Kibel najpierw zamontuj- srać gdzieś trzeba.

  • 3. Data: 2016-06-26 20:42:20
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie rozumiem, po to sra u sąsiadów...

  • 4. Data: 2016-06-26 20:48:46
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Kibel najpierw zamontuj- srać gdzieś trzeba.

    To podstawa na budowie:)
    Ja tak zrobiłem.
    Zamontowałem najpierw z myślą że kiedyś zdejme i położe płytki
    Nawet kiedyś musiałem ściągnąć bo syn zabawkę wrzucił do środka
    i zablokował odpływ.
    Ale klej do płytek mi się zbrylił a że ciemno było to dałem spokój.
    I tak 8 lat płytki czekają.

    A do wątkotówrcy:
    Jeden rabin mówi tak a drugi inaczej.
    Jakkolwiek zrobisz i tak będziesz żałował

  • 5. Data: 2016-06-27 08:09:13
    Od: quent <x...@x...com>

    On 26.06.2016 19:23, platformowe głupki wrote:
    > jeśli najpierw robi się płytki to jak z wanna?

    A po co Ci wanna?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2016-06-27 12:33:06
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    żeby pływały w niej rybki...

  • 7. Data: 2016-06-27 12:47:08
    Od: quent <x...@x...com>

    On 27.06.2016 12:33, platformowe głupki wrote:
    > żeby pływały w niej rybki...

    eee tam... akwarium lepsze, chyba, że mowa o karpiach

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 8. Data: 2016-06-27 20:17:35
    Od: wolim <n...@p...tu>

> [...]
    >
    > jeśli najpierw robi się płytki to jak z wanna?
    > czy płytki robi się pod wanną? jak się ją później trwale obudowuje?

    Spytaj Kaczyńskiego. On ma doświadczenie w wykańczaniu. Co prawda
    gospodarki, ale to zawsze coś.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 9. Data: 2016-06-28 14:58:41
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no tak, ale obalić taki sukces jakiego dokonał donalt tusk z gronkiewicz
    waltz i koderami...