  • 1. Data: 2015-07-28 21:54:19
    Temat: wyłaz dachowy
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    mam zapotrzebowanie na wyłaz dachowy otwierany na dole tzn zawiasy na dolnej
    krawedzi. Czy wylaz typowy z zawiasami na gorze mozna obrocic o 180st i nie bedzie
    cieklo? Macal ktos jakis i wie?

    b.

  • 2. Data: 2015-07-28 22:34:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Znaczy się żeby do dołu się otwierał?

  • 3. Data: 2015-07-28 23:03:24
    Temat: Re: wyłaz dachowy
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 22:34:44 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Znaczy się żeby do dołu się otwierał?

    nie, wymyslilem ze wylaz bedzie nad kominem i blisko komina. Zawiasy nba dole wylazu
    - Ma sie otworzyc do gory i oprzec o komin, wtedy stojac na krawedzi wylazu bedzie
    dostep do gory komina. Otwieranie na bok i od gory nie wypali bo bedzie sie blokowac
    o komin.

    b.

  • 4. Data: 2015-07-29 09:13:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 28 Jul 2015 12:54:19 -0700 (PDT), Budyń

    > Czy wylaz typowy z zawiasami na gorze mozna obrocic o 180st i nie bedzie
    > cieklo? Macal ktos jakis i wie?

    Mam takowy, z okienkiem, VELTA. Otwierany oczywiście "standardowo".

    Jest uniwersalny, tzn. taki w którym można przekręcić zawiasy na górę jak i
    na boki. Samo okno jest uszczelniane z każdej strony, z każdej strony ma
    "okap", góra od dołu niczym się nie różni. Jedyna różnica jaką przy
    "przedchwilowych" oględzinach zauważyłem, jest na zewnątrz, w kołnierzu.
    Ten od zawiasów jest dłuższy dzięki czemu swobodnie "włazi" pod pokrycie,
    więc nic nie podcieka. Z drugiej strony jest krótszy.

    Tutaj to trochę widać:
    http://www.profesjonalisci.velux.pl/pl-PL/Documents/
    instrukcje/wylazy/vlt.pdf

    --