    From: alberciq <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: wylewka samopoziomująca właściwości poziomujące
    Date: Tue, 13 Mar 2018 14:22:58 +0100

    Witam
    nie potrafię nigdzie znaleźć informacji na temat właściwości
    samopoziomujących wylewek, a brak doświadczenia w tym temacie skutkuje
    moją konsternacją...

    potrzebuje pod panele wylać wylewkę samopoziomującą(2..20mm) (obecne
    nierówności około 1..1,5cm, ale również potrzebuje na docelowej
    powierzchni uzyskać spadek rzędu 1cm na ~4m.

    Mam za nisko osadzone okno tarasowe - obecnie od spodu skrzydła do
    istniejącej posadzki jest ~3cm a z niwelacji wychodzi że bym musiał tam
    właśnie z 1cm nadlać, co razem z panelem da około 2cm - zostanie zbyt
    mała przerwa między skrzydłem a podłogą

    ale sobie myśle że ten 1cm(choćby nie cały) szło by zgubić - tylko czy
    wylewka samopoziomująca będzie współpracowała czy może sama spłynie i
    cały plan fpizdu..

    rozważam zrobić nieco gęściej samą wylewkę, wylewać w określonej
    kolejności(jakiej), rozprowadzać ściągając w 'górę' - ale czy coś jeszcze?