  • 11. Data: 2017-11-09 12:05:03
    Temat: Re: zabezpieczenie ogrodzenia przed kradzieżą
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w
    wiadomości grup
    l...
    > Może ogrodzić dodatkowo jakim płotem?

    Wróć i jeszcze raz przeczytaj (tym razem ze
    zrozumieniem).

  • 12. Data: 2017-11-09 12:05:47
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com>

    oglegroups.com...
    > Ja tam bym olał sprawe bo raczej nie słyszałem
    > aby ogrodzenia kradli ale jeśli masz obawy to
    > wpisz w gogle "nakrętki zabezpieczające"
    np
    http://seclock.eu/kategoria/nakretki-zabezpieczajace
    /

    Dzięki, to zastosuję.

  • 13. Data: 2017-11-09 12:13:37
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-11-09 o 12:05, brunet.wp pisze:
    > Użytkownik "Jarosław Sokołowski"  napisał w wiadomości grup
    l...

    > Wróć i jeszcze raz przeczytaj (tym razem ze zrozumieniem).

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Ironia

    ;)

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 14. Data: 2017-11-09 12:19:46
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com>

    Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Ironia

    Kajam się i przepraszam za to co napisałem.
    Zapędziłem się, a wszystko przez to ogrodzenie i
    całą tą gonitwę...

  • 15. Data: 2017-11-09 12:47:27
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 9 listopada 2017 12:20:13 UTC+1 użytkownik brunet.wp napisał:
    > Kajam się i przepraszam za to co napisałem.
    > Zapędziłem się, a wszystko przez to ogrodzenie i
    > całą tą gonitwę...

    Ale abstrahując od ironii, to ten pomysł może mieć pewien sens.
    Wokół ogrodzenia właściwego budujemy jakieś tanie, badziewne ogrodzenie
    ochronne. Złodziejom nie będzie się chciało go kraść, a forsować
    je żeby dostać się do tego właściwego też niewygodnie i w zasadzie
    sprawa załatwiona :]

    L.

  • 16. Data: 2017-11-09 13:28:33
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 09 Nov 2017 11:44:33 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Może ogrodzić dodatkowo jakim płotem?

    A jak płot ukradną? Nie, tu jednak trzeba jakieś poważniejsze
    zabezpieczenia.

    Mateusz

  • 17. Data: 2017-11-09 13:41:51
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > A jak płot ukradną? Nie, tu jednak trzeba jakieś poważniejsze
    > zabezpieczenia.

    Za komuny znajomy miał badziewny samochód. Wtedy przeważnie samochody
    były badziewne. Ale kradli. Te badziewne też. No to sprawił sobie do
    niego autoalarm. Taki super wypasiony. W nocy przyszli i ukradli.
    Alarm, nie samochód.

    --
    Jarek

  • 18. Data: 2017-11-09 14:01:04
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Nakręć nakrętki na butapren jeśli je zamierzasz kiedyś odkręcić lub na
    > żywicę jak ci to wisi.
    Nakręcając na butapren nie poczujesz przy odkręcaniu żadnej różnicy, czy
    klej był, czy nie było ;-)
    Lepiej już wybrać coś z klejów Loctite do gwintów.
    Jacek

  • 19. Data: 2017-11-09 15:01:34
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 09 Nov 2017 13:41:51 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:
> [...]
    > były badziewne. Ale kradli. Te badziewne też. No to sprawił sobie do
    > niego autoalarm. Taki super wypasiony. W nocy przyszli i ukradli. Alarm,

    A miał kłódkę na alarmie? Domyślam się że nie, a to przecież podstawa
    przezorności. Taki niezabezpieczony alarm w samochodzie to jak leżący na
    ulicy banknot: sam do ręki się przykleja.

    W moim samochodzie mam zabezpieczenie na tyle skuteczne, że kluczyki
    zostawiam cały czas w stacyjce, czy to przed domem, przy sklepie, czy w
    lesie. A wygląda to tak: http://pl.tinypic.com/r/2hrcutd/9

    Lepkie ręce omijają mój samochód szerokim łukiem. Bardzo polecam.

    Mateusz

  • 20. Data: 2017-11-09 15:26:04
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com>

    > Nakręcając na butapren nie poczujesz przy
    > odkręcaniu żadnej różnicy, czy
    klej był, czy nie było ;-)
    Lepiej już wybrać coś z klejów Loctite do gwintów.

    Klej by się też sprawdził.

    A może lewy gwint?