  • 21. Data: 2017-11-09 15:53:01
    Temat: Re: zabezpieczenie ogrodzenia przed kradzieżą
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > A miał kłódkę na alarmie? Domyślam się że nie, a to przecież podstawa
    > przezorności. Taki niezabezpieczony alarm w samochodzie to jak leżący
    > na ulicy banknot: sam do ręki się przykleja.

    Nie pamiętam, dawno to było. Kłódkę mogli ukraść wcześniej.

    > W moim samochodzie mam zabezpieczenie na tyle skuteczne, że kluczyki
    > zostawiam cały czas w stacyjce, czy to przed domem, przy sklepie, czy
    > w lesie. A wygląda to tak: http://pl.tinypic.com/r/2hrcutd/9

    Ja mam samochód na "f" (ten trzeci rodzaj). Też czuję się spokojny.

    --
    Jarek

  • 22. Data: 2017-11-09 16:10:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Nov 2017 14:01:04 +0100, Jacek napisał(a):

    > Nakręcając na butapren nie poczujesz przy odkręcaniu żadnej różnicy, czy
    > klej był, czy nie było ;-)

    Po roku już poczujesz.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 23. Data: 2017-11-09 16:18:41
    Od: l...@g...com

    Kilka lat temu na całej ulicy domków jednorodzinnych zdemontowali u kaźdego co miał,
    pionowe cynkowe rury od rynien.
    A miał prawie każdy, ze 20 numerów, rury przeważnie zabezpieczone obejmą i śrubą z
    nakretką, przeważnie skorodowaną.

  • 24. Data: 2017-11-09 22:57:26
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-11-09 o 10:05, brunet.wp pisze:

    > Patrząc z mojej perspektywy chciałbym, aby nie było tak łatwo i prosto
    > zdemontować te przęsła. Przyspawać nakrętkę i śrubę? Przewiercić i
    > wcisnąć coś w otwór? Uszkodzić gwint?

    Daj okrągłą nakrętkę.

    > Z góry dziękuję za wszelkie rady.

    Proszę.

  • 25. Data: 2017-11-11 01:20:34
    Temat: Re: zabezpieczenie ogrodzenia
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-11-09 10:58, Lisciasty pisze:

    > U kumpla w rodzinnej miejscowości też tak mieli, tyle że dodatkowo
    > pozyskane bramy i furtki wrzucali do pobliskiej rzeczki, więc nie marudź,
    > nie miałeś tak źle :P

    Dobrze, że na złom od razu nie zanieśli ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/