  • 1. Data: 2018-04-10 12:55:15
    Temat: zabezpieczenie wodomierza przed mrozem
    Od: bask <s...@g...com>

    zabezpieczenie wodomierza przed mrozem (jest na zewnatrz budynku) zdjac
    sie nie da bo sa plomby
    czym zabezpieczyc
    ps. wiem ze dopiero wiosna ale sie pytam :)

  • 2. Data: 2018-04-10 21:43:50
    Temat: Re: zabezpieczenie wodomierza przed mrozem
    Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 10.04.2018 o 12:55, bask pisze:
    > zabezpieczenie wodomierza przed mrozem (jest na zewnatrz budynku) zdjac
    > sie nie da bo sa plomby
    > czym zabezpieczyc
    > ps. wiem ze dopiero wiosna ale sie pytam :)

    Pytać tego co założył plomby i wodomierz. Powinno to być tak zrobione
    aby nie było narażone na zamarzanie, np. w studzience.

  • 3. Data: 2018-04-10 22:08:48
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

> [...]
    > sie nie da bo sa plomby
    > czym zabezpieczyc
    > ps. wiem ze dopiero wiosna ale sie pytam :)

    Przepłukać wodomierz zimowym płynem do spryskiwaczy.

    --
    Kaczin