  • 1. Data: 2018-11-17 15:22:07
    Temat: zabezpieczenie wodomierza zima
    Od: karol <k...@g...com>

    witam
    wodomierz na zewnatrz, czym go zabezpieczyc przed zima ?

  • 2. Data: 2018-11-17 21:04:46
    Temat: Re: zabezpieczenie wodomierza zima
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-11-17 o 15:22, karol pisze:
    > witam
    > wodomierz na zewnatrz, czym go zabezpieczyc przed zima ?

    Snopkiem.
    A będzie pobór wody czy nie?

  • 3. Data: 2018-11-18 07:10:42
    Od: karol <k...@g...com>

    W dniu 2018-11-17 o 21:04, t-1 pisze:

    > Snopkiem.
    > A będzie pobór wody czy nie?

    nie bedzie, czy wystarczy ze spuscilem wode i zakrecilem zawor ?

  • 4. Data: 2018-11-18 12:51:41
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 18.11.2018 o 07:10, karol pisze:

    > nie bedzie, czy wystarczy ze spuscilem wode i zakrecilem zawor ?

    Może wystarczy, ale kto wie?
    Ja przepłukuję instalację zimowym płynem do spryskiwaczy albo płynem do
    chłodnic.
    Nie wiem, czy ty masz taką możliwość.

    --
    Kaczin

  • 5. Data: 2018-11-18 17:15:59
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-11-18 o 07:10, karol pisze:

    > nie bedzie, czy wystarczy ze spuscilem wode i zakrecilem zawor ?

    Jak nie będzie w nim wody to mu nic nie grozi.

  • 6. Data: 2018-11-22 14:01:42
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "karol" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > witam
    > wodomierz na zewnatrz, czym go zabezpieczyc przed zima

    Od lat mamy na ogródkach działkowych wodomierze (woda zakręcana jest
    jesienią). Nie słyszałem, żeby komuś się zepsuł. Jak nie będzie w nim wody,
    to nic się nie stanie.