  • 21. Data: 2017-10-11 21:44:23
    Temat: Re: zacieki na krokwiach
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 11 października 2017 12:34:45 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:
    > http://allegro.pl/tasma-piankowa-pod-kontrlaty-legar
    y-7-5-cm-x-30mb-i6822477291.html

    > Coś takiego tylko wybrać odpowiednią szerokość.

    Tak z ciekawości zapytam a po co tam ta dachówka jest?
    Ja wychowałem się w domu który jeszcze lata 30-te pamięta.
    Jak on stoi bez tych wszystkich membran, silikonów itd.

    Czy to wszystko nie jest robione jak z samochodami.
    Masz radio w samochodzie.
    I gałkę ściszania masz w radio 50 cm od kierownicy.
    Ale teraz już możesz kupić samochód z regulacją głośności w kierowicy.
    Koszt montażu 200 zł.
    Cena sprzedaży 1500 zł.
    Ważne że biznes się kręci.

  • 22. Data: 2017-10-12 20:42:04
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 11 października 2017 21:44:24 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > Tak z ciekawości zapytam a po co tam ta dachówka jest?
    > Ja wychowałem się w domu który jeszcze lata 30-te pamięta.
    > Jak on stoi bez tych wszystkich membran, silikonów itd.

    Właśnie dlatego, że nie ma membrany. Nie ma też pewnie ocieplenia i
    po więźbie hula wiatr - dlatego to drewno jest dobrze wentylowane. Nawet,
    jak wleci śnieg czy deszcz - zaraz go wiatr wydmucha i wysuszy. I nic
    się nie stanie. A w dachu ocieplonym masz membrane i wełne - jak to
    podcieknie to ocieplenie znika (mokra wełna to tak jakby jej tam w ogóle
    nie było) - przez to w tym miejscu zacznie uciekać ciepło, ściana (czy
    sufit) z KG w tym miejscu zrobi się lodowata i mokra, po czym szybko
    urośnie grzyb, spleśnieje.

    Taka jest mniej więcej różnica ;) Nowoczesne technologie są super ale
    pod warunkiem ich POPRAWNEGO użycia. Jak najnowszego i7 wcisniesz na chama
    do 10 letniej płyty głównej, uszkadzając wszystkie nóżki to też nie będzie
    działać dobrze ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.