  • 1. Data: 2017-06-10 05:00:48
    Temat: zamek w drzwiach sie nie zamyka
    Od: Aniuska <f...@f...pl>

    witam, zauwazylam ze jak jest goraco na dworze to zamek w drzwiach w
    pomieszczeniu gosp sie nie zamyka, drzwi mam metalowe z casto
    da sie cos z tym zrobic?

  • 2. Data: 2017-06-10 08:20:17
    Temat: Re: zamek w drzwiach sie nie zamyka
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-06-10 o 05:00, Aniuska pisze:
    > witam, zauwazylam ze jak jest goraco na dworze to zamek w drzwiach w
    > pomieszczeniu gosp sie nie zamyka, drzwi mam metalowe z casto
    > da sie cos z tym zrobic?

    A do czego służy casto w tych drzwiach?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 3. Data: 2017-06-10 09:03:23
    Od: gosx <f...@g...com>

    pewnie chodziło ze z castoramy

  • 4. Data: 2017-06-10 11:01:27
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-06-10 o 05:00, Aniuska pisze:
    > witam, zauwazylam ze jak jest goraco na dworze to zamek w drzwiach w
    > pomieszczeniu gosp sie nie zamyka, drzwi mam metalowe z casto
    > da sie cos z tym zrobic?

    wymienić zamek, wymienić drzwi, podgrzać drzwi, podgrzać zamek etc

  • 5. Data: 2017-06-10 11:20:13
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-06-10 o 05:00, Aniuska pisze:
    > witam, zauwazylam ze jak jest goraco na dworze to zamek w drzwiach w
    > pomieszczeniu gosp sie nie zamyka, drzwi mam metalowe z casto
    > da sie cos z tym zrobic?

    Pewnie trzaskałaś drzwiami.
    Zobacz, czy w futrynie blaszany kątownik z otworem na zatrzask nie jest
    przygięty.

  • 6. Data: 2017-06-10 11:41:22
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 10.06.2017 05:00, Aniuska pisze:

    > witam, zauwazylam ze jak jest goraco na dworze to zamek w drzwiach w pomieszczeniu
    > gosp sie nie zamyka, drzwi mam metalowe z casto
    > da sie cos z tym zrobic?

    Założyć klimatyzację w pomieszczeniu.

    --
    collie

  • 7. Data: 2017-06-10 15:58:11
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-06-10 o 11:41, collie pisze:

    > Założyć klimatyzację w pomieszczeniu.

    Ponieważ są to drzwi zewnętrzne także klimatyzacje w ogrodzie.

  • 8. Data: 2017-06-10 21:08:48
    Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 10.06.2017 o 05:00, Aniuska pisze:
    > witam, zauwazylam ze jak jest goraco na dworze to zamek w drzwiach w
    > pomieszczeniu gosp sie nie zamyka, drzwi mam metalowe z casto
    > da sie cos z tym zrobic?
    przymknac drzwi na zamkietym zamku, zobaczyc w ktorym miejscu bolec
    zamka mija sie z otworem w futrynie, wziasc pilnik do metalu,
    rozszlifowac w podejrzanym miejscu otwor w futrynie, czynnosc powtarzac
    az zamek bedzie dzialal prawidlowo

  • 9. Data: 2017-06-10 22:34:53
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 10.06.2017 o 21:08, tomek pisze:

    > wziasc pilnik

    Wziąć. :]

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 10. Data: 2017-06-11 10:11:25
    Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 10.06.2017 o 22:34, Grzegorz Tomczyk pisze:

    > Wziąć. :]

    Mozna i tak zrobic