  • 1. Data: 2018-07-18 18:36:24
    Temat: zaprawa na deski?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam

    przerabiam kawałek powierzchni strychu na kańciape. wszystkie ściany mam
    z cegieł, ale kawałek ze 2m? mam z jakiejś 40 letniej płyty wiórowej
    zamalowanej wieloma warstwami farby. Nie do ruszenia, bo z drugiej
    strony są czyjeś półki. pasowało by mi to pokryć, czymkolwiek....
    zaprawą jakąś a potem pomalować.
    poradźcie proszę co zastosować, albo napszcie dlaczego to zły pomysł i
    jak to estetycznie rozwiązać. jak mi ta "ściana" popęka - to tragedii
    nie będzie, ale tą płytę wiórową musze jakoś ukryć. jest bardzo
    "szorstka" i ma krzywe krawędzie - więc tapeta odpada. Chciałbym uniknąć
    płyt kartonowo gipsowych, przedewszystkim przez problemy z transportem.
    zmniejszać pomieszczenia też niechcę. Sciany jest 8m a problem jest na
    niecalych 2m

    ToMasz

  • 2. Data: 2018-07-18 18:55:11
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Styropian 2cm na to siatka klej co tam chcesz

  • 3. Data: 2018-07-18 19:36:06
    Temat: Re: zaprawa na deski?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 18 lipca 2018 18:36:26 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    > płyt kartonowo gipsowych, przedewszystkim przez problemy z transportem.
    > zmniejszać pomieszczenia też niechcę. Sciany jest 8m a problem jest na

    Siatka plus klej jak nie chcesz płyt GK
    Co do problemów z transportem- płyty gk w marketach masz w różnych wymiarach, te
    najmniejsze na siedzeniu pasażera osobówką przewieziesz. A potrzebujesz tylko 2m2
    przecież

  • 4. Data: 2018-07-18 21:06:25
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Siatka plus klej jak nie chcesz płyt GK
    jaki klej? taki jak do kafelek? (kafelków?)

    > Co do problemów z transportem- płyty gk w marketach masz w różnych wymiarach, te
    najmniejsze na siedzeniu pasażera osobówką przewieziesz. A potrzebujesz tylko 2m2
    przecież

    2m są problemem, jak zrobię zaprawą - pozostana 2m, jak pojadę płytami -
    albo całość, albo będę miał uskok na (środku ściany) o grubości płyty.
    ale dzięki - sprawdzę

    ToMasz

  • 5. Data: 2018-07-18 21:31:09
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

> [...]
    > zamalowanej wieloma warstwami farby. Nie do ruszenia, bo z drugiej
    > strony są czyjeś półki. pasowało by mi to pokryć, czymkolwiek....

    Widziałem budynki gospodarcze z byle jakiego drewna, obrzucone
    zaprawą i toto się jakoś trzymało. Oczyść to na sucho (np. odkurzaczem)
    i obrzuć tynkiem czy czymś podobnym, a nuż zadziała?

    L.

  • 6. Data: 2018-07-18 21:53:47
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 18.07.2018 o 18:36, ToMasz pisze:
    > Chciałbym uniknąć płyt kartonowo gipsowych, przedewszystkim przez
    > problemy z transportem. zmniejszać pomieszczenia też niechcę. Sciany
    > jest 8m a problem jest na niecalych 2m

    Zagruntuj i zaciągnij tynkiem/gładzią. Będziesz miał równo ze ścianą.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 7. Data: 2018-07-18 22:01:01
    Od: Jacek <k...@a...com>

> [...]
    > zamalowanej wieloma warstwami farby. Nie do ruszenia, bo z drugiej
    > strony są czyjeś półki. pasowało by mi to pokryć, czymkolwiek....
    Siatka podtynkowa Rabitza, na to tynk, a potem, co chcesz.
    Jacek

  • 8. Data: 2018-07-19 07:55:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 18 lipca 2018 21:06:27 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
    > jaki klej? taki jak do kafelek? (kafelków?)
    Dokładnie taki
    U mamy tak podbitke z osb zrobiłem jakis czas temu
    OSB, klej(do styro czy do kafelek bo to jeden diabeł), na to siatka taka z tworzywa
    jak do styropianu, przypiełem ją dla świętego spokoju zszywkami z takera jeszcze i
    kolejna warstwa kleju. Na to możesz dać co tam chcesz farbe czy inny baranek

  • 9. Data: 2018-07-19 10:10:11
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 19.07.2018 07:55, Kris pisze:

    > U mamy tak podbitke z osb zrobiłem

    U mamy tak podbitkę z OSB zrobiłem.

    > do kafelek

    Do kafelków.

    >przypiełem ją

    Przypiąłem ją.

    > farbe

    Farbę.

    Uczyć się, uczyć się i jeszcze raz uczyć się, jak powiedział Lenin.
    Nawet na pl.misc.budowanie, jeśli za młodu do szkoły było pod górkę.
    I co na to mama?

  • 10. Data: 2018-07-19 10:49:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 lipca 2018 10:10:13 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Uczyć się, uczyć się i jeszcze raz uczyć się, jak powiedział Lenin.
    > Nawet na pl.misc.budowanie, jeśli za młodu do szkoły było pod górkę.
    > I co na to mama?

    Trolujesz dalej jak widac
    Który to już Twój post niezwiązany z tematem grupy/wątku?
    A w temacie wątku masz cos do powiedzenia?