  • 1. Data: 2019-07-17 22:52:17
    Temat: żelazny osad z wody vs. akrylowy brodzik
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    Czołem grupo!

    Jak się pozbyć rdzawego dziadostwa z akrylowego brodzika. Woda jest jaka
    jest, taka już dopływa do budynku, filtry pomagają ale tylko trochę. A
    na akrylowym brodziku brzydzkie rdzawe plamy są, czym to najlepiej
    czyścić? Czy może jak już są te plamy to "po ptokach"?

    Pozdrawiam
    Jakub Rakus

  • 2. Data: 2019-07-17 22:53:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sprobuj kwaskiem cytrynowym.

  • 3. Data: 2019-07-18 07:55:39
    Temat: Re: żelazny osad z wody vs. akrylowy brodzik
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 17.07.2019 o 22:52, Jakub Rakus pisze:
    > Czołem grupo!
    >
    > Jak się pozbyć rdzawego dziadostwa z akrylowego brodzika.

    U siebie wyczyściłem idealnie preparatem do odrdzewiania kostki brukowej.
    Jak kwasek od Zenka nie pomoże, to czytaj dalej.
    Czyściłem starą wannę żeliwną pomalowaną epoksydem.
    Lakierowi nie zaszkodziło, a rdzy nie ma. Akrylowi też nie powinno
    zaszkodzić.
    Tu masz pierwszy z brzegu:
    https://www.do-kamienia.pl/czyszczenie/492-lithofin-
    bero-odrdzewiacz-do-kamienia.html
    Mój preparat był znacznie tańszy, ale nie powiem jaki to producent. Na
    etykiecie da się odczytać "seal kote SP 100"
    Jacek

  • 4. Data: 2019-07-19 21:44:53
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > czym to najlepiej czyścić?