  • 11. Data: 2018-06-09 00:08:34
    Temat: Re: zimna płyta fundamentowa czy klasyczny fundament - ekonomia
    Od: marios <n...@n...pl>

    W dniu 08.06.2018 o 13:51, p...@g...com pisze:

    > ale ktoś mi polecił coś takiego
    https://www.stahlton.pl/bloczki-termoizolacyjne-isom
    ur-plus.html

    Jak napisali inni. Wypstrykasz się na starcie. A będzie jeszcze dużo
    rzeczy do nauczenia, gdzie te straty na murze będą potem śmieszne w
    porównaniu.

    > osoba z uprawnieniami i praktyką z która widziała działkę stwierdziła, że to dosyć
    sensowne
    I szukasz potwierdzenia na grupie? To wiarygodna ta osoba czy nie?

    > Dziękuję za przemyślenia i krytyczne uwagi

    Chyba się nie zrozumieliśmy.
    Ja też miałem 1001 pomysłów. np. chciałem zrobić płytę na ścianach
    fundamentowych a'la "piczman" (
    http://forum.muratordom.pl/blog.php?62883-Piczman/pa
    ge7 ) nie wiem czy
    jeszcze zdjęcia są dostępne.
    Mówiłem KB, nic nie mówił, jakby akceptował, a jak przyszło co do czego
    to zażądał sobie zazbrojenia tej płyty identycznie tak jak stropu(!) ,-
    a inny KB co był u mnie na budowie i widział gotowe zbrojenie stropu, to
    powiedział że przezbrojony 2x, a po pięciu minutach jeszcze dodał: "a
    może nawet trzy razy". I jak nie (tak jak on chce) to on [KB] jedzie do
    wydziału i wypisuje się jako KB z mojej budowy. Ustąpiłem z innych
    powodów, bo sprawa i tak była lekko przegrana przez spieprzenie wykopu
    fundamentów (osoba która miała mi tego dopilnować była pijana).

    Sugeruję abyś znalazł KB który to zaakceptuje od samego początku
    (zapytasz się czy będzie twoim KB i ile bierze) i czy potem podpisze
    papiery. A nie że ktoś sobie powie, a potem obudzisz się z ręką w
    nocniku, że to było tylko takie gadanie, a wyszło że się nie da.
    Może przesadzam, ale przecież wróżę z fusów.

  • 12. Data: 2018-06-11 11:50:44
    Od: temp11 <g...@b...pl>

    On Sat, 9 Jun 2018 00:08:34 +0200
    marios <n...@n...pl> wrote:

> [...]
    > nocniku, że to było tylko takie gadanie, a wyszło że się nie da.
    > Może przesadzam, ale przecież wróżę z fusów.

    ps. Zapomniałem w tym wszystkim tego co na początku; że prawdopodobnie
    nie będzie żadnego KB, bo jak się domyślam będzie jako: "remont"
    istniejącego budynku.