  • 1. Data: 2017-04-07 08:19:48
    Temat: zółta trawa po basenie
    Od: mex <a...@g...com>

    witam
    postawiłem dmuchany basen na pare dni i dziś po zlozeniu patrze ze trawa
    jest zzolknieta. po jakim czasie odrosnie? robic cos z nia ?

  • 2. Data: 2017-04-07 10:25:52
    Temat: Re: zółta trawa po basenie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    mex pisze:

    > postawiłem dmuchany basen na pare dni i dziś po zlozeniu patrze ze trawa
    > jest zzolknieta. po jakim czasie odrosnie? robic cos z nia ?

    Pomalować na zielono?

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2017-04-07 11:11:29
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 07.04.2017 o 08:19, mex pisze:
    > witam
    > postawiłem dmuchany basen na pare dni i dziś po zlozeniu patrze ze trawa
    > jest zzolknieta. po jakim czasie odrosnie? robic cos z nia ?

    jak tylko na pare dni to pewnie wkrotce odrosnie, ale gdybys zostawil na
    pare tygodni to po trawie sladu nie bedzie a tylko bykowisko dla glizd i
    karakanow zrobisz

  • 4. Data: 2017-04-07 12:01:19
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 07.04.2017 08:19, mex pisze:

    > witam
    > postawiłem dmuchany basen na pare dni i dziś po zlozeniu patrze ze trawa jest
    > zzolknieta. po jakim czasie odrosnie? robic cos z nia ?

    Powiem Ci tak, prosto z mostu: żółta trawa po basenie dmuchanym to pikuś - słońce
    i wiosenny deszcz da temu radę. Ale jak czytam takie pisemne wypociny - bez polskich
    znaków diakrytycznych, bez wielkich liter na początku zdania, bez kropek, ale za
    to ze
    spacją przed pytajnikiem - to czarno to widzę. Siedzisz w czarnej dupie polskiego
    szkolnictwa podstawowego, nie wspominając nawet gimbazy.

  • 5. Data: 2017-04-08 00:07:52
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *collie* napisał(-a):

> [...]
    > spacją przed pytajnikiem - to czarno to widzę. Siedzisz w czarnej
    > dupie polskiego szkolnictwa podstawowego, nie wspominając nawet

    Pikuś. Na którejś z Grup (może nawet na kilku) jest cymbał, który
    cudzysłów otwiera dwoma przecinkami i zamyka dwoma apostrofami.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675