eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościAktualności › Zakup mieszkania bez wychodzenia z domu? Jak deweloperzy komunikują się z klientami

Zakup mieszkania bez wychodzenia z domu? Jak deweloperzy komunikują się z klientami

2020-04-06 10:55

Przeczytaj także: Czego Millenialsi szukają w nieruchomości?


Ewa Skibińska, marketing manager BY MADE


W obecnej sytuacji wprowadzamy szereg udogodnień i rozwiązań mających na celu wsparcie naszych Klientów i osób zainteresowanych lokalami inwestycyjnymi w aparthotelu Legnicka 60C. Jednym z nich są wideorozmowy z pracownikami działu sprzedaży, podczas których można dowiedzieć się wszystkiego o naszej ofercie, a nawet obejrzeć gotowy mikroapartament pokazowy. Prowadzimy także bezpłatne porady telefoniczne z doradcami kredytowymi i podatkowymi dla klientów marki BY MADE, które są bardzo pomocne przy zakupie mieszkania. Innymi formami wsparcia są tradycyjne rozmowy telefoniczne oraz czat, który już wkrótce będzie na naszej stronie internetowej. W trosce o wspólne bezpieczeństwo i zdrowie, ograniczamy bezpośrednie spotkania i zachęcamy do zdalnego kontaktu z działem sprzedaży, który niezmiennie pozostaje do dyspozycji. Zapewniamy, że robimy wszystko, co w naszej mocy, aby spełnić oczekiwania nabywców.

Joanna Janowicz, prokurent spółki Constructa Plus


Sytuacja, szczególnie w kontekście komunikacji z klientem, zmieniła się w zasadzie w czasie jednej doby, może dwóch. Stanęliśmy przed wyzwaniem przeorganizowania naszej pracy na tryb zdalny i sprostaliśmy temu. Nic nie zastąpi nam spotkań twarzą w twarz w biurze sprzedaży, czy podczas targów mieszkaniowych, to oczywiste. Natomiast nowa rzeczywistość uczy czegoś nas wszystkich i dokładamy wszelkich starań, żeby budować relacje, także w nowej formie. Nowoczesne narzędzia digitalowe, jak strona www, media społecznościowe, czy Hangouts, idealne do rozmów wideo, nam w tym pomagają. Stawiamy na pełną dyspozycyjność i zawsze dopasowujemy się do kanału komunikacji wybranego przez naszego klienta.

Sonja Łykowska, prezes firmy Gravis Developer


W zaistniałych okolicznościach upatrujemy więcej możliwości niż zagrożeń. Jako firma Gravis Developer chętnie stawiamy na internetową komunikację z klientem. Sytuacja, w której się znaleźliśmy nie ma jednak większego wpływu na nasze funkcjonowanie, ponieważ nasze biuro sprzedaży z założenia jest zdalne. Klienci mogą telefonicznie, mailowo bądź przez portale społecznościowe umawiać się na indywidualne konsultacje z naszymi przedstawicielami czy też odwiedziny inwestycji. Rezerwacja nieruchomości może jednak być przeprowadzona w całkowicie digitalowej formie za pomocą naszej strony internetowej lub profilu na Facebook’u.

Lucyna Jarczyńska, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu firmy Agrobex


Wydarzenia na świecie zmusiły wiele firm, a nawet branż na zmianę dotychczasowych przyzwyczajeń sprzedażowych oraz promocyjnych. Ustaliliśmy, że w naszym biurze przy ulicy Kochanowskiego 7 w Poznaniu, będą odbywały się specjalne jednoosobowe lub dwuosobowe dyżury w godzinach pracy. Aby dbać o komfort naszych klientów oraz własny, pozostali pracownicy będą dostępni zdalnie ze swoich domów. To znak naszych czasów, że większość spraw możemy załatwić przez Internet lub telefon.

To nie pierwszy raz kiedy musimy dostosować się do nowych warunków i mam nadzieję, że i w tej sytuacji znajdziemy najlepsze rozwiązania dla naszych klientów.

Michał Wawrzyniak, Dyrektor ds. Nieruchomości Grupy Partner


Idziemy z duchem czasów i korzystamy ze wszystkich udogodnień jakie są dostępne, co pozwala na rezerwacje mieszkań, bazując na standardowych dokumentach, ale w wersji zeskanowanej. Dodatkowo zasięg online daje wszystkim firmom niezrównane możliwości do promocji oraz reklamowania swoich produktów. Nie ma lepszej reklamy niż profesjonalna strona internetowa lub dobrze prowadzony profil w social media, bardzo często jest to również wyznacznik wiarygodności firmy.

Patrycja Pilarczyk z biura sprzedaży Nowa Murowana


Od samego początku inwestycji Nowa Murowana, staraliśmy się rozwijać w kierunku działań e-marketingu. Z jednej strony, tego wymagali klienci, a z drugiej – to alternatywa, pozwalająca na pokonanie takich ograniczeń, jak te dziś. Uprościliśmy też do maksimum proces rezerwacji mieszkania. Można tego dokonać telefonicznie lub mailowo – do dyspozycji jest naszych dwóch pracowników.

Marek Smogór reprezentujący Quadro Development


Przejście w nowy tryb pracy stało się faktem. Teraz, kiedy komunikacja w Internecie kwitnie i czasami jest wręcz główną drogą przekazywania informacji klientowi, nie są wymagane nawet spotkania z deweloperami w celu wyboru mieszkania. Wszystko można załatwić z domowego zacisza, drogą telefoniczną. Dla klienta jest to okazja, aby dokładnie przeanalizował swój wybór. Na piedestał wysuwa się także funkcjonalność strony internetowej i kanałów social media. Wszystko powinno być tam przejrzyste i prowadzone w taki sposób, by odnalezienie informacji przez klienta było szybkie. Stwarzamy możliwość zdalnego podpisania umowy rezerwacyjnej mieszkania.

Krystian Cebulski, inwestor osiedla Enklawa Winogrady


W trosce o nasze wspólne zdrowie podjęliśmy decyzję, że kontakt z klientami będzie się odbywał drogą email i telefoniczną, aby w maksymalny sposób ograniczyć ryzyko. Obserwując branżę, dostrzegamy, iż 99 procent firm deweloperskich postąpiło podobnie. To w tym momencie priorytet dla nas wszystkich – aby zachować się ostrożnie i odpowiedzialnie. Do tego należy dostosować styl pracy. Co ważne, umowy deweloperskie u notariusza podpisujemy zgodnie z planem, natomiast z zachowaniem wszelkiej ostrożności.

Rozwój internetowej komunikacji z klientem jest elementem, bez którego nie obejdzie się już żadna firma. To właśnie w sieci konsument czuje się swobodnie. Na stronie internetowej bez problemu znajdzie on wszelkie potrzebne odpowiedzi na nurtujące go pytania.

Hanna Brygier, specjalista ds. reklamy w firmie Greenbud Development


Przejście do sieci jest ważnym krokiem dla każdego z deweloperów. Zazwyczaj klient ma styczność z projektem, przejeżdżając obok inwestycji, spotykając się w biurze, podczas targów mieszkaniowych lub słysząc pewne informacje od swoich znajomych. Ten ostatni aspekt pozostaje bez zmian, a w przypadku pozostałych – zastępujemy je rozmowami online i przez telefon.

Paweł Andrzejewski z marki DRN Concept Deweloper


Nowoczesne technologie służą nam w rozmowach w zespole, jak i z klientami zainteresowanymi mieszkaniami. Dostrzegamy to na co dzień, ale teraz doceniamy w pełnej mierze. Wiele firm mogło zareagować natychmiastowo i zarządzić przeniesienie biur w tryb pracy zdalnej. Zorganizowaliśmy tak obieg dokumentów, że jesteśmy gotowi podpisywać z klientami umowy rezerwacyjne na mieszkania, co też się dzieje. Kontakt, chociażby poprzez portale społecznościowe staje się najważniejszym sposobem komunikowania z deweloperami. Nie ma co ukrywać – dzięki temu rozpoznawalność inwestycji rośnie.

poprzednia  

1 2

oprac. : eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Przeczytaj także

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (1)

  • Re: Zakup mieszkania bez wychodzenia z domu? Jak deweloperzy komunikują się z klientami

    karolinka / 2020-05-17 19:34:55

    Wiadomo że żyjemy w XXI wieku i kontakt jest możliwy na wiele sposobów aż się dziwię że wcześniej z tego nie korzystaliśmy bo wiele spraw jak się okazuje można załatwić online a to oszczędność czasu i wygoda, przekonałam się o tym jak kupowałam miesiąc temu mieszkanie od Atala. odpowiedz ] [ cytuj ]

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: