  • 21. Data: 2022-05-21 20:57:59
    Temat: Re: Majowe prace budowlane
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 21 maja 2022 o 20:54:03 UTC+2 Kris napisał(a):
    > Nie trzeba faszysty.
    > Idiota zastrzelił żubra ktöry po mojej łące łaził.
    > Córka mu ponad setkę fotek zrobiła zanim poszedł kilkanaście km dalej i na idiotów
    trafil.

    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url
    =https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2019-09-27/zast
    rzelony-zubr-precyzyjnie-wycieto-kawaly-miesa/&ved=2
    ahUKEwicyu_FovH3AhWLlosKHV7BCT8QFnoECAMQAQ&usg=AOvVa
    w2TDYBVqNVZqs5HsSMRnJuU

  • 22. Data: 2022-05-21 21:03:05
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > Idiota zastrzelił żubra ktöry po mojej łące łaził.
    > Córka mu ponad setkę fotek zrobiła zanim poszedł kilkanaście km dalej i na idiotów
    Prawidłowy link

    https://lebork.naszemiasto.pl/osmioro-oskarzonych-w-
    sprawie-zabicia-zubra-w-gminie/ar/c15-8191331