    Subject: Re: Drylownica do wisni
    Newsgroups: pl.rec.dom
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sun, 9 Aug 2020 09:09:49 +0200

    W dniu 2020-08-08 o 23:09, FEniks pisze:

    > Jedno powiem na pewno - nie kupuj tego

    Też takiej używamy w kuchni, ale akurat ja nie drylowałem,
    więc na temat samego użytkowania nie mam zdania
    Po dosłownie kilku użyciach rozleciał się mechanizm
    przysysania, ale mimo częściowej dezintegracji jakoś działa nadal.
    Sprzęt trudny do mycia - nie próbowałem w zmywarce, bo plastik wygląda
    na taki, który może tego nie przeżyć. Żona mówiła, żeby nie wyrzucać,
    więc myślę, że dryluje jednak w stopniu zadowalającym.