    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Majowe prace budowlane
    Date: Sat, 21 May 2022 14:11:56 +0200

    2022-05-21 o 12:24 +0100, ddddddddddddd napisał:
    > i jeszcze nikt nie napisał, że zamało ocieplenia, a przez te dziury
    > będzie wiało, a tak w ogóle to nie trzyma pionu (co najwyżej
    > poziom)???!!!

    Uprzedzałem, że to budowlana patologia.

    Jeśli o ocieplenie idzie, to tu akurat bardziej do mnie pretensje, bo
    sam lokal należy do mnie, odnajmuję go tej wielodzietnej rodzinie, a
    oni sobie tam w środku urządzają i remontują jak im się podoba.
    Ocieplenia tam faktycznie nie ma żadnego (nie licząc samych ścian), i
    zupełnie możliwe, że tu i ówdzie lekko podwiewa... No ale nie biorę
    drogo, a rodzina nie narzeka więc chyba zadowoleni.

    Mateusz