    Date: Sat, 21 May 2022 17:02:09 +0200
    Subject: Re: Majowe prace budowlane
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Nie zabiłeś bo nie miałeś okazji. Jak byś miał to bys zabił.

    Aty zabijasz bakterie, jak myjesz rence. Robisz to z premedytacją. Wiele
    bakterii jest potrzebnych, bo tworzą symbiozę i są nawet pokarmem dla
    mikroorganizmów. Rośliny też zabijasz bo je zjadasz a wcale nie musisz.
    Możesz źreć syntetyczne żarcie albo sery jakieś albo jakieś ścierwo co
    samo zdechło.
    Ty wolisz jednak posłużyć się czyimiś rencami, żeby mordował za ciebie
    jakieś kurczaki, krowy, świnie a na dodatek zjadasz jaja i nie pozwalasz
    tym kurczakom się narodzić. Muchy czy komary zabijasz z premedytacją a
    mógłbyś łapać i karmić nimi kaczki w parku albo ryby w stawie. Ja jakbym
    miał zamordować małego lisa to bym go zabił a ścierwo dał na pożarcie
    głodnym, innym stworom i wcale inaczej byto nie wyglondało :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>