eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNajem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli › Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 16 Jan 2022 09:08:08 -0800 (PST)
    Subject: Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
    From: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 16 January 2022 at 17:51:29 UTC+1, Pete wrote:
> [...]
    zrobią kredyt 6% to ci co je mają są w najczarniejszej dupie bo teraz są tylko w
    czarnej.
    > Eeee tam. To tylko powrót do czasów sprzed pandemii.
    Jedno jest pewne. Przeciętnego mieszkania kupionego teraz albo trochę wcześniej na
    kredyt nie da sie za chwilę wynająć za takie pieniądze które spłaca kredyt i dadzą
    niewielki zysk. Ci co kupili za gotówkę będą odrabiali o ile znajdą najemcę o wiele
    dłużej. Tak długo że inwestycja będzie nieopłacalna. Ci co nie zdążą sprzedać jak
    ceny są wysokie po przecenie jak dostaną połowę to będą się cieszyli.
    > Nikt przy zdrowych zmysłach przy takiej inflacji nie będzie sprzedawał
    > nieruchomości. Za chwilę ropęta się kolejna gorączka, bo wszystcy co
    > jeszcze mają jakąś gotówkę będą ją próbowali ratować przed inflacją.
    przetestują w tym roku Ukraińców przy szparagach. Niemcy tak jak my potrzebują siły
    roboczej. Dadzą lepsze warunki i przejmą tych co u nas pracują.
    > Od kilku lat potrzebują i jakoś się nie otwierają. Już raz się otworzyli
    > na Turków i teraz mają 3 razy większy problem niż brak rąk do pracy.
    >
    > --
    > Pete
    szparagi są szkodliwe dla zdrowia bo to ani warzywo ani zdrowe
    Na dziko szparagi rosna wokół jezior i nikt ich nie zbiera bo kora twarda

    To jedynie ten fake z posypaniem ziemią blokuje rozwój kory i zdrewnienia
    ale to nadal syfiaste krzaki i nie powinno się ich jeść bo to niejadalne krzaki

    A wszystkie pędy zielone są szkodliwe i rakotwórcze bo roslina wypelnia toksynami
    czubki pędów, aby nie byly zjadliwe dla ptaków, gryzoni.

    Dlategpo wszystkie kielki są rakotwórcze, bo tez wypelnione substancjami szkodliwymi
    dla zdrowia, chroniącymi rośline przed pożarciem przez gryzonie, przeżuwaczy