    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ogrodzenie dzialki
    Date: Tue, 14 Jan 2020 12:02:33 +0100

    W dniu 14.01.2020 o 09:42, Budyń pisze:
    > Zapotrzebowanie na sprawdzone pomysły jest.
    > Potrzebuje ogrodzić działkę budowlaną na długości 140m + brama. Będzie pies, ma nie
    zwiać. Ogrodzenie zasadniczo ma być docelowe więc najtańsze pomysły typu siatka leśna
    na drągach drewnianych odpadają.
    > Czym robić, i czy robić samemu?

    Ja też polecam systemowe np. Beckaert, z tym, że musisz uważać przy
    kupnie. Ja kupiłem w Castoramie na promocji panele w cenie dość
    atrakcyjnej. Po montażu okazało się, że płot nie za bardzo chce się
    trzymać linii prostej. Zacząłem dochodzić dlaczego i okazało się, że
    panele "promocyjne" są zrobione z drutu fi 4 mm, podczas gdy normalne
    mają fi 5. Tak więc zaoszczędziłem 20% pieniędzy, producent zaoszczędził
    36% na materiale, a płot ma o połowę mniejszą sztywność.
    Drugi płot mam zrobiony z siatki Pantanet Family, ale tam miałem już
    starą podmurówkę i słupki. Spisuje się dobrze, ale siatka jest dość
    delikatna, więc dla dużego psa może okazac się za słaba.
    Jacek