    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ogrzewanie na gaz ma być wyeliminowane do 2050 roku
    Date: Tue, 30 Mar 2021 11:25:41 +0200

    On 30/03/2021 08:23, budynPL wrote:
    > https://dorzeczy.pl/kraj/175652/co-ma-wplyw-na-zmian
    y-klimatyczne-na-pewno-nie-czlowiek.html
    > pytanie dla ludzi obiektywnych - znajdź zasadniczy błąd rozumowania. I dodam że pan
    oparł się na
    > pierwszym zestawie wykresów - więc tam szukamy.

    Profesor od silników rakietowych wypowiada się na temat zmian klimatu.
    Tak, to bardzo milutko. Niech Cie nie zmyli podpis pod artykułem,
    sprytnie dobrany aby wydawało się że jest specjalistą.

    Obecnie istnieje zgoda *klimatologów* że globalne ocieplenie,
    postepujące od czasów rewolucji przemysłowej, jest dziełem człowieka. To
    że występuje na tle wahań klimatycznych, nie ma nic do rzeczy. Wszystkie
    te detale są od dawna brane pod uwagę i MIMO tych wahań, temperatura
    rośnie w korelacji z CO2 i rośnie szybciej niż jakakolwiek rejestrowana
    wcześniej zmiana. Oczywiście można słuchać profesorów od rakiet, ale
    polecam słuchać profesorów od klimatu.

    Jesli masz do czynienia z opinią większości klimatologów że jest, i
    opinią jednego specjalisty od fajerwerków (oraz sporej grupki
    schizofreników) że nie, to komu wierzyć? Naprawde, trudny wybór...