    Subject: Re: Wybór mieszkania
    Newsgroups: pl.rec.dom
    From: FEniks <x...@p...fm>
    Date: Wed, 29 Jul 2020 09:50:25 +0200

    W dniu 29.07.2020 o 01:41, Kadar pisze:

    > Duszy to ja tam nie spotkałem poza właścicielem ale dom ma bardzo ważną zaletę.
    Tego typu domki przeznaczone na szybką sprzedaż są (w pewnym sensie) przygotowane do
    bezproblemowego zamieszkania. Tam jest prawie wszystko: pralka, kuchnia z całym
    wyposażeniem, oczywiście łóżka, kanapy stoły, chyba nawet pościel jest. Mam nadzieję
    ,że szczoteczek do zębów nie zostawiają. Ma to swoje plusy. Wprawdzie za większość z
    tych rzeczy podziękuję ale jak na początek pralka i kilka urządzeń może się przydać.
    W tamtym na wejście czekał by mnie zakup wszystkiego. Co już jest wyzwaniem.

    Dużo zależy, czy to ma być na chwilę, czy na dłużej. Jeśli to drugie, to
    zdecydowanie większe i na jednym poziomie. A jak to większe ma dużo
    felerów, to poszukać trzeciej opcji.

    > Jak już zapanuje nad tymi kątami pocztowymi to powrzucam zdjęcia.

    Najważniejsze to zapanować nad czterema kątami. Potem można zająć się
    kontami pocztowymi.

    Ewa