    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: co pod kostkę
    Date: Mon, 23 Nov 2020 13:58:50 +0100

    On 22.11.2020 13:25, collie wrote:
    > To było po taniości, ale jeśli chcesz jak Pan Bóg przykazał brukarzom,
    > to: zebranie warstwy gruntu > zagęszczarka > żwir z piaskiem >
    > zagęszczarka > suchy beton > kostka. I już.

    Z instrukcja producenta farb, dyskutujesz

    "Moje artystki od pędzla, do farb wodnych (akwarela, tempera, gwasz)
    używają pędzli kałankowych i nie zwilżają. Pewnie nie wiedzą, że
    powinny sztucznym włosiem machać. A słynny polski akwarelista Juliusz
    Kossak może i wiedział, ale nie mógł, bo w sklepach nie było pędzli
    z włosiem syntetycznym."

    A pouczasz jak jedynie prawidłowo kostkę kłaść. Po Tobie to się
    spodziewałem raczej, że napiszesz jak Twoje stado owiec tak zadeptało
    ziemie wokół domu, że gdy alianci przejeżdżali to się nawet kamień nie
    ruszył.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz