    From: Runt <t...@t...incognita.prv>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: zdechły kogut na śmietniku
    Date: Thu, 20 Jan 2022 21:01:17 +0100

    W dniu 2022-01-20 o 13:52, PSYCHOPATA Zenek Kapelinder UJADA:

    > Było chuju odsrany
    zenusiu, wszyscy wiedza że obciagałeś psu hansa, a hans pakował cie od tyłu.

    > nie zaczynać.

    nie kombinuj psycholu. przyssałes sie do mnie i łazisz za mna po forach.

    >Wszyscy ci odpuszczali
    niby kto ty psycholu?
    >a ja nie odpuściłem i nie odpuszczę.
    ja ci tez ty gnido!

    >Możesz przeprosić.
    ciebie, a za co ty kanalio? mam wszystkie twoje teksty. zrobie z nich
    katalog i wrzuce na wszystkie fora. niech wiedza ludziska jaki mz ciebie
    psychol.
    > Dostaniesz jakiś czas karencji
    zenusiu, karencje to możesz załozyc swemu tate. wiesz ksiedy.
    >żeby sprawdzić czy ci nie odbija.
    odbija ci nieźle. masz chłopino cos z łbem.

    wynoś się z pl.soc.polityka to ci "odpuszcze".

    --
    Runt