  • 1. Data: 2020-06-22 14:01:10
    Temat: Uzyskaj pożyczkę tutaj
    Od: s...@g...com

    Czy szukasz finansowania dla biznesu, finansów osobistych, kredytów na nieruchomości,
    kredytów samochodowych, środków pieniężnych dla studentów, funduszy konsolidacyjnych,
    funduszy niezabezpieczonych, kapitału podwyższonego ryzyka itp. Jesteś we właściwym
    miejscu Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji.

    Whataspp: +15054040043

    E-mail: c...@g...com

    Midland Credit Home

    Ahmed Mohamed

  • 2. Data: 2020-06-23 10:41:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chętnie ale tylko bezzwrotne pożyczki mnie interesują. I druga sprawa. Ile trzeba
    wpłacić zanim dostanie się pożyczkę?

  • 3. Data: 2020-06-23 11:35:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wysłał by im któryś taki tekst.
    Bimba lagruna.
    Andarka lebbikka kancitka morondek. Balba terakta 20000$. Pindek sentiko! Lebbikka
    derkata.
    Bandurek Mahitek.
    Sprawdzić by trzeba czy jakiegoś błędu nie zrobiłem. Ciekawe czy odpiszą?

  • 4. Data: 2020-06-23 11:40:22
    Temat: Re: Uzyskaj pożyczkę tutaj
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 czerwca 2020 10:41:31 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Chętnie ale tylko bezzwrotne pożyczki mnie interesują. I druga sprawa. Ile trzeba
    wpłacić zanim dostanie się pożyczkę?

    Skoro bezzwrotna to wpłacaj ile tam chcą i tak będziesz do przodu.
    No chyba że zechcą wpłaty pierwszej więcej jak pożyczki;)
    Ps
    Głupich na świecie nie brakuje.
    Znam osobę pracująca w placówce western Union i średnio raz w tygodniu ktoś tam
    przyłazi wpłacać prowizję na pożyczke, zaliczkę na zakup psa, podatek za spadek itp.

  • 5. Data: 2020-06-23 13:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > sentiko! Lebbikka derkata. Bandurek Mahitek.
    > Sprawdzić by trzeba czy jakiegoś błędu nie zrobiłem. Ciekawe czy

    Wyslij.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 6. Data: 2020-06-23 15:13:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Socjalistyczny podział pracy. Ja napisałem. Ktoś tu wysyłał w podobnej sprawie to
    może i to wyśle. Warto sprawdzić czy odpowiedź będzie z automatu.

  • 7. Data: 2020-06-23 19:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Socjalistyczny podział pracy. Ja napisałem. Ktoś tu wysyłał w
    > podobnej sprawie to może i to wyśle. Warto sprawdzić czy odpowiedź
    > będzie z automatu.

    Kapitalistyczny podział pracy.
    Cos tam wymysliłes i chciałbys dalej zlecac wykonanie.
    Tylko ze ty nie masz podwładnych wiec tak naprawde szukasz głupiego
    ktory zrobi cos za ciebie ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 8. Data: 2020-06-23 22:19:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie jest to dla mnie sprawa życia czy śmierci. Wręcz mi koło wentla lata. Nie jestem
    aż tak ciekawy żebym zakładał lipne konto żeby wysłać do oszustów jeden list czy
    wiadomość. Moja ciekawość czy odpisują z automatu czy ktoś czyta przed podpisaniem
    nie jest aż tak duża. Ale jak ktoś by chciał to sprawdzić i podzielić się informacja
    to było by sympatycznie. Jeśli napisal bym do nich zapytanie i wysłał sam to z
    jakiego powodu miałbym się dzielić informacja z innymi? Widać że praca w grupie nie
    jest Twoja najmocniejsza strona. Niedawno była podobna sytuacja. Rzuciłem hasło żeby
    sprawdzić. Ktoś sympatyczny napisał a potem żeśmy trochę pogadali i pozartowali. Tym
    razem napisałem tekst do wysłania. Dołożyłem się nie tylko podgrzanym pomysłem.