  • 151. Data: 2022-09-06 10:46:16
    Temat: Re: Warto teraz sprzedać mieszkanie.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 5 Sep 2022 15:38:52 -0700 (PDT), w
    <50b652f8-9295-4304-83c9-5fa032ecfc39n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    Myśleć nie umiesz, ale widzę że pisać też nie ma, bo nie ma jak ciebie
    zacytować.

    > Widzę że temat tak cię wkurwia że aż cię telepie. Ty już wiesz że dałeś z kasą dupy
    bo zainwestowałeś, możliwe że na kredyt, w upadającą branże. Jeszcze się ludzisz że
    nie mam racji. Z jednej strony patrzysz na wykres z danymi demograficznymi i wiesz że
    nie da się go oszukać bo powstał na podstawie danych archiwalnych. Widzisz jak stromo
    opada w dół. I że co 25-30 lat jest gorzej jeśli idzie o ilość ludzi czyli
    potencjalnych klientów do kupienia czy wynajęcia. Z drugiej wiejskie głupki jak
    mantrę powtarzają że na nieruchomościach nikt nie stracił. Do tego oszukańcze reklamy
    i wizja świetlanej przyszłości jak się kupi mieszkanie, najlepiej nowe. Mnie taka
    sytuacja że ludzie zostaną odpompowani z pieniędzy pasuje. Jak brakuje kasy na rynku
    to podstawowe towary nie drożeją bo ich producenci ograniczają własny zysk żeby tylko
    utrzymać produkcję i zarabiać mniej ale dalej być na plusie. Nie ma problemu dla
    piekarza żeby wystawił do sprzedaży chleb po 100 złotych za kilo. Problemem może
    > być sprzedanie go po 4 złote za pół kilo.

    Nic mnie nie telepie, chyba że ze śmiechu jak czytam twoje brednie.
    Jak myślisz w tak pokraczny sposób, to do końca życia będziesz mieszkał w tej
    swojej ruderze :D.

    Masz wykres cen mieszkań dla "wyludniających" się Niemiec.
    https://forsal.pl/artykuly/937962,ceny-mieszkan-w-mi
    astach-bylego-nrd-rynek-mieszkaniowy-w-niemczech.htm
    Z litości nie podam ci dla Polski, ale wygooglasz że 30 lat temu cena 1m2 w PL
    to było coś około 1000zł (czy nawet mniej).

    Jak poszukasz to znajdziesz i dla dłuższego okresu czasu.

    Jak widać oprócz okresu wzrostów i późniejszych korekt trend jest jeden. Także
    te swoje wykresy demograficzne możesz sobie w rzyć wsadzić :DDD

  • 152. Data: 2022-09-06 10:53:35
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-09-2022 o 10:46, r...@k...pl pisze:

    > Z litości nie podam ci dla Polski, ale wygooglasz że 30 lat temu cena 1m2 w PL
    > to było coś około 1000zł (czy nawet mniej).

    Kupiłem wtedy nowe mieszkanie 55m2 za chyba 42 tys....
    Albo nawet mniej.
    I to nie na totalnym zadupiu, tylko przy samej granicy dużego miasta
    (choć nie w jego ramach).
    Na zadupiu była połowa tej ceny.

  • 153. Data: 2022-09-06 13:37:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 6 września 2022 o 10:53:38 UTC+2 Cavallino napisał(a):
> [...]
    > Albo nawet mniej.
    > I to nie na totalnym zadupiu, tylko przy samej granicy dużego miasta
    To teraz szykuj 100 tysięcy.
    https://www.money.pl/gospodarka/oplata-za-wzrost-war
    tosci-nieruchomosci-rzad-szykuje-duze-zmiany-6809359
    384517152a.html

  • 154. Data: 2022-09-06 14:07:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 6 września 2022 o 10:47:12 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    >
    > Jak widać oprócz okresu wzrostów i późniejszych korekt trend jest jeden. Także
    > te swoje wykresy demograficzne możesz sobie w rzyć wsadzić :DDD
    Nie musisz mnie cytować bo wiem co pisałem. Jak odpisujesz na list babci to też
    cytujesz co napisała i odnosisz się oddzielnie do każdej poruszanej przez nią
    kwestii? W wyludniających się według ciebie niemczech od 2022 do 2050 ubędzie 3,6
    miliona szwabów. W ponad dwa razy mniejszej Polsce w tym samym czasie ubędzie 4,5
    miliona Polaków. To tak jak by u szwabow ubyło ponad 10 milionów. Jak już chcesz
    lansować jakąś tezę to chociaż byś sprawdził czy na głupka nie wyjdziesz. Bo chwilowo
    wychodzisz. Oczywiście że cie telepie. Inaczej byś nie srał żarem że w ruderze
    mieszkam i sram przez wybite okno na podwórko. Jakich korekt demograficznych się
    dopatrzyłes? Chyba że covid przyspieszył proces wymierania. Jak najbardziej jest to
    korekta ale w dół. I w tych dwóch milionach wolnych i nikomu nie potrzebnych mieszkań
    z 300 a może 500 tysięcy pustostanów jest związanych ze zgonami na/przez covid. Jak
    widzisz poza frazesami w stylu ,, bo na ziemi nikt nie stracił" nic nie jesteś w
    stanie wymyślić ani poprawnie zinterpretowac wykres. Do tego informacje jakie dajesz
    że niemcy się wyludniają w stosunku do Polski są chuja warte. A szkoda bo dobry szwab
    to zakopany szwab.

  • 155. Data: 2022-09-06 23:02:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 6 Sep 2022 04:37:33 -0700 (PDT), w
    <8d56c459-d76b-4c83-8b20-d3b2fd6b1aa4n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > To teraz szykuj 100 tysięcy.
    > https://www.money.pl/gospodarka/oplata-za-wzrost-war
    tosci-nieruchomosci-rzad-szykuje-duze-zmiany-6809359
    384517152a.html

    Myśl (bez)mózgu -- nie można zmienić planu dla już istniejącego budynku
    mieszkalnego. Tzn. teoretycznie można, ale jak to sobie wyobrażasz? Już
    pomijam, że zupełnie nie o to chodzi.

  • 156. Data: 2022-09-06 23:30:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 6 września 2022 o 23:02:25 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > Myśl (bez)mózgu -- nie można zmienić planu dla już istniejącego budynku
    > mieszkalnego. Tzn. teoretycznie można, ale jak to sobie wyobrażasz? Już
    To czy można zmienić albo nie można zmienić zależy od obowiązującego prawa debilu. W
    artykule napisali że chcą je zmienić. Ale cię trzepie. W medycynie taki stan nazywa
    się agresja z przeniesieniem. Kup sobie coś na nerwy.

  • 157. Data: 2022-09-07 00:47:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 6 Sep 2022 14:30:04 -0700 (PDT), w
    <bbde9f1d-f742-4a20-adc7-75cef3f7e53en@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    W artykule napisali że chcą je zmienić. Ale cię trzepie. W medycynie taki stan nazywa
    się agresja z przeniesieniem. Kup sobie coś na nerwy.

    Nie, kurzy mózgu, nic nie kumasz jak zwykle.
    Podatek planistyczny będzie dotyczył sytuacji, gdy masz pastwisko na zadupiu,
    które do niczego się nie nadaje. Ale rząd postanawia, że całe grube hektary
    tego terenu teraz będą jedną wielką strefą przemysłową, więc twoje pastwisko
    nagle jest warte małą fortunę.
    I od tego wzrostu będziesz płacił podatek.

    Jak twiedzisz, że właściciel mieszkania będzie płacił podatek od zmiany MPZP to
    czekam na przykład.

  • 158. Data: 2022-09-07 08:15:38
    Temat: Re: zenus kapelinder - ukryta opcja sowiecka
    Od: Runt(R) <i...@k...org>

    W dniu 2022-09-06 o 23:30, KANALIA Zenek Kapelinder ujada:
    /.../
> [...]
    W artykule napisali że chcą je zmienić. Ale cię trzepie. W medycynie taki stan nazywa
    się agresja z przeniesieniem. Kup sobie coś na nerwy.

    Internet pamięta:

    https://groups.google.com/g/pl.soc.polityka/c/MBgopP
    7Lgw8

    "Tak rakietami porzuca gdzie będzie musiał. Taka ma doktrynę prowadzenia
    wojny. Nie jest tajna. Jeśli ja wiem że Rosja może użyć broni w dowolnym
    miejscu na ziemi jeśli uzna że jest stamtąd zagrożona to ci od wojny na
    Ukrainie też to powinni wiedzieć. Nie bombardują miast i wsi tylko
    składy broni i pasy startowe. Uważam że jeśli ludzie żyjący na jakimś
    obszarze chcą stworzyć własne państwo. I są przesłanki że mogą sobie
    poradzić. To należy dać im taka możliwość a nie wysyłać na nich wojsko
    żeby siła ich zatrzymać. Ukraina wysłała wojsko żeby spacyfikowało
    krnąbrnych mieszkańców okręgu Ługańsiego i Donieckiego. To wtedy według
    ciebie było w porządku? Słyszałeś że jak Krym wrócił do Rosji to
    powstała tam partyzantka czy raczej ludzie byli zadowoleni jak dostali
    zaległe wynagrodzenia i podwyżki pensji? Ukraina to sztuczny twór. Po
    chociażby 3 razy niższym niż w Rosji i Polsce PKB na obywatela widać że
    nie jest zdolna do samodzielnego istnienia. Przekreciarze rozkradajacy
    Ukrainę na prezydenta postawili klauna i artystę kabaretowego. I co ten
    klaun zrobił? Wprowadził stan wojenny żeby nikt z Ukrainy legalnie nie
    mógł wyjechać bo zabraknie mięsa armatniego broniącego majątków
    oligarchów. Rosja ma sporo za uszami ale akurat w tym przypadku co jest
    jestem za Rosja."

    no i co debilu? płacą ci w rublach? i pamiętaj... ;-))))))))

    --
    Runt ??

    https://zpe.gov.pl/pdf/Pf0DqMeGY

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 159. Data: 2022-09-07 20:25:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 7 września 2022 o 09:47:46 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > I od tego wzrostu będziesz płacił podatek.
    >
    > Jak twiedzisz, że właściciel mieszkania będzie płacił podatek od zmiany MPZP to
    Nie rób z siebie głupszego niż jesteś. Chcesz przykład na coś czego jeszcze nie ma.
    Chwilowo są wyższe stopy procentowe.

  • 160. Data: 2022-10-07 14:12:07
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-08-2022 o 12:04, Kris pisze:

    > Nie znam takiego przepisu

    https://next.gazeta.pl/next/7,151003,28995538,oszcze
    dzala-na-ogrzewaniu-i-wylaczala-kaloryfery-spoldziel
    nia.html#do_t=43&do_g=12&do_s=A&do_w=52&do_v=478&do_
    st=RS&do_sid=603&do_a=603&s=BoxBizMT&do_upid=478_ti&
    do_utid=28995538&do_uvid=1665127327229