  • Data: 2022-04-12 21:59:47
    Temat: Re: Drzwi kołyska
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-04-10 o 20:31, Marek pisze:

    > Od strony zawiasów przylegają dobrze, futryna od strony zawiasów jest
    > też równa więc nie odgina  płaszczyzny drzwi.wygkada na to, że
    > odkształcają się same drzwi (futryna insciana jest prosta) od strony
    > klamki.

    Niestety drewniane drzwi z pełnego drzewa tak mają, jak mialem w
    mieszkaniu takie drzwi to co pół roku regulowałem zamek bo albo się nie
    domykały albo się robiła szpara.
    Jak się budowałem to kupiłem drzwi wewnętrzne klejone z płycinami ze
    sklejki (widziałem jak je robią) a zewnętrzne z włókna szklanego i już
    12 lat mam spokój.

    --
    Janusz