  • Data: 2015-07-29 12:50:33
    Temat: Re: po ok. 4 latach rozebrałem reku Brink Renovent
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:0c1069be-e613-43a2-aa95-c1e0cbd8da34@go
    oglegroups.com...

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 17:32:24 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Wentylacja to w ogóle jakaś osobna branża. Ot choćby sensowne rury typu
    > sonoduct - na śląsku praktycznie nie do kupienia oprócz BIMS, a BIMS
    > sprzedaje tylko instalatorom. Chcesz zrobić sam nie masz z czego. Na
    > allegro
    > bardzo ograniczony asortyment i do tego drogo.

    > Nie przesadzaj - na allegro 172 strony z rurami / ksztaltkami /
    > przewodami,
    > kupisz absolutnie wszystko w kazdej stosowanej srednicy i taniej niz
    > w jakims lokalnym sklepie

    Przeczytałeś o czym pisałem?

    > sensowne rury typu sonoduct

    Wszystkie wyniki mieszczą się na jednej stronie :-)
    Teraz jest lepiej bo jest _jeden_ sprzedawca który ma to co jest potrzebne
    do kuchni i łazienek:

    http://allegro.pl/termoflex-sonoduct-rura-izolowana-
    fi152-10m-atest-i5213034929.html

    Ostatni raz potrzebowałem w zeszłym roku i ani jeden tego nie oferował. W
    hurtowniach nawet nie wiedzieli o co chodzi - a chodzi o ten dodatkowy rękaw
    z folii od środka - aby wilgoć z wywiewanego powietrza nie "wchodziła" do
    wełny.

    Taki kanał to żadna nowość. Choćby Alnor je od lat produkuje tyle że kupić
    ich nie ma gdzie :-) Alnor sam też nie chce sprzedawać osobom prywatnym
    tylko instalatorom.

    Pozdrawiam
    Ergie