  • 1. Data: 2021-11-16 08:52:11
    Temat: Mój prąd 4.0
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    "Polski rząd zapowiada Program Mój Prąd 4.0. Nabory do rozpoczną się
    najpewniej w pierwszym kwartale przyszłego roku. Oprócz wsparcia
    fotowoltaiki, rząd kładzie nacisk na wsparcie technologii umożliwiającej
    autokonsumpcję energii z fotowoltaiki. Mają pojawić się dotacje do
    akumulatorów - banków energii oraz innych form magazynowania energii, a
    także do ładowarek samochodów elektrycznych. W zapowiedziach wygląda to
    rokująco dla branży fotowoltaicznej. Czas pokaże jak będzie realnie."

    https://www.gov.pl/web/nfosigw/juz-wkrotce-nowa-edyc
    ja-programu-moj-prad

  • 2. Data: 2021-11-16 10:50:10
    Temat: Re: Mój prąd 4.0
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 16 November 2021 at 08:52:14 UTC+1, Mateusz Bogusz wrote:
> [...]
    ja-programu-moj-prad
    == Mają pojawić się dotacje do
    akumulatorów - banków energii oraz innych form magazynowania energii

    to jest belkot z cyklu 5.0 6 :2, 8.0 30 :20, 50 : 1
    \\znów kilku Zenków zarobi sprzedając niepotrzebne akumulatory a pożytku z tego tyle
    co w pysku

    Melon kombinuje od lat jak sprzedać Heńkom niepotrzebne akumulatory i nigdy mu się
    nie udało
    Raz reklamuje je jako Powerwalle do wieszania na ścianie, a raz kombinuje aby to
    Tesla była jeżdżącym aku dla domu

    Ale każdy kto widział przemysłowy UPS ten wie, że kosztuje melony a działa
    krótkotrwale, bo takie jego zadania aby pozamykać systemy komputerowe w banku, firmie

    Zatem kolejna wyrzucona kasa i badziewne dotacje na budowę basenów z wodą morską,
    tyle , że do wody morskiej 300 kilometrów daleko.

    Energetyka przemysłowa nie może patrzeć na solary Bolków, podłączone do gridu, bo to
    dla nich konkurencja
    i zostanie ona zlikwidowana, odłączona od sieci jak w Mimcach, gdzie Merkelówna już
    10 lat temu powiedziała, że prąd z fotowoltaiki jedynie na własne potrzeby Helmutów,
    a żadnego wysyłania do grida.

    A jak na własne potrzeby to jedynie za dnia, czyli
    pracujemy w chałupie za dnia i idziemy spać z kurami, po zachodzie słońca, gdy solary
    też zachodzą

  • 3. Data: 2021-11-16 19:18:15
    Od: dolczak <u...@w...pl>

    W dniu 2021-11-16 o 10:50, a a pisze:

> [...]
    >
    > A jak na własne potrzeby to jedynie za dnia, czyli
    > pracujemy w chałupie za dnia i idziemy spać z kurami, po zachodzie słońca, gdy

    Niech minister zapłaci najpierw 20-25 tyś. prosumentów takich jak ja z
    programu mój prąd 2.0 których chce wydymać. Nie uwierzę już w żadne
    programy od państwa, burmistrz, samorządów... bo są w stanie w świetle
    prawa dymać rękę która ich karmi...

  • 4. Data: 2021-11-16 19:56:25
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 16 November 2021 at 19:18:18 UTC+1, dolczak wrote:

> [...]

    > programu mój prąd 2.0 których chce wydymać. Nie uwierzę już w żadne
    > programy od państwa, burmistrz, samorządów... bo są w stanie w świetle
    Nikt nigdy nie został wydymany żadnym programem
    To że ktoś w coś wierzy i uwierzył to indywidualny problem.

    Sa targi Intersolar w Monachium i moi znajomi jeżdżą na nie co roku i wiedzą co
    będzie w Europie na rynku solarnym za 5 - 10 l;at

    Przyjeżdżają tam politycy, unijni komisarze, ministrowie, biznesy handlujące solarami
    i są zawierane deale, kto z kim i kto co sfinansuje

    I Merkelówna nigdy nie ukrywała, że planuje odciąc solarnych Helmutów od gridu
    Ale nie ukrywała tego 10 lat temu
    i kazdy o tym wiedział

    Teraz akumulatory, to pytać Melona, czemu w Hameryce nie kupili jego powerWallów
    i nie kupują od 10 lat
    Bo to złe i bardzo drogie rozwiązanie i nigdy żaden Zenek w to nie wejdzie, tak jak
    tego nie kupiła zawodowa energetyka., bo to biznesowa abstrakcja.

    Żywotność aku to tylko w samochodzie 10 lat
    a jak stoją to 5 lat a potem degeneracja pojemności

    I za chwilę pójdzie do utylizacji kilka milionów elektryków, bo aku tyle kosztują co
    używany elektryk

    I za wielką woda można kupic tysiące aku z elektryków w cenie zlomu
    ale nie ma zgody na transport statkie,m, bo ryzyko pożaru wielkie

  • 5. Data: 2021-11-17 21:27:06
    Od: dolczak <u...@w...pl>

    W dniu 2021-11-16 o 19:56, a a pisze:

> [...]
    >
    > I za wielką woda można kupic tysiące aku z elektryków w cenie zlomu
    > ale nie ma zgody na transport statkie,m, bo ryzyko pożaru wielkie

    Weźcie tego kretyna aa z grupy bo go zaraz pogryze.