  • 1. Data: 2019-06-05 13:36:12
    Temat: Obrzeże trawnikowe
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Wyleczyłem się już z rolborderów plastikowych i palisad drewnianych. Są
    nietrwałe. W tym roku chciałbym porobić nowe obrzeża i podoba mi się wersja:
    https://allegro.pl/oferta/elastyczne-obrzeze-trawnik
    owe-kraweznik-6-m-7934477841
    z tym, że powyższe obrzeże jest chyba z gumy prasowanej, a jak wolałbym
    w podobnym kształcie beton (ewentualnie granit).
    Zależy mi, aby obrzeże miało w przekroju kształt L, aby można było
    jechać wzdłuż kosiarką. Obrzeże ma oddzielać klomby kwiatowe od trawnika
    i dobrze by było, aby dawało się układać też po łukach.
    Spotkaliście gdzieś takie obrzeża?
    Jacek

  • 2. Data: 2019-06-05 17:52:56
    Temat: Re: Obrzeże trawnikowe
    Od: nadir <n...@h...org>

    Zastosowałem się do poprzedniego i nie czytałem.
    Czy to nadal test?

  • 3. Data: 2019-06-05 18:45:02
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 5 czerwca 2019 13:36:14 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
    > Zależy mi, aby obrzeże miało w przekroju kształt L, aby można było
    > jechać wzdłuż kosiarką. Obrzeże ma oddzielać klomby kwiatowe od trawnika
    > i dobrze by było, aby dawało się układać też po łukach.

    My właśnie z kobitą układamy takie coś z kostki betonowej. Wygląda ok,
    kosiarą się po tym dobrze jedzie.

    L.

  • 4. Data: 2019-06-05 20:03:51
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 05.06.2019 o 18:45, Lisciasty pisze:

    > My właśnie z kobitą układamy takie coś z kostki betonowej. Wygląda ok,
    > kosiarą się po tym dobrze jedzie
    Ale układacie z dwóch elementów. Jeden na "sztorc" drugi płasko?
    Jako leń patentowany szukam gotowego rozwiązania w jednym kawałku.
    Jacek

  • 5. Data: 2019-06-05 20:09:55
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 05.06.2019 o 17:52, nadir pisze:
    > Zastosowałem się do poprzedniego i nie czytałem.
    > Czy to nadal test?
    Jak nie czytasz, to wyjaśnię.
    Dostawałem komunikat z serwera, że
    "wystąpił błąd protokołu NNTP. Brak miejsca na urządzeniu writing
    logging.........."
    Wysyłałem posty, ale nie były widoczne. Usunąłem konto i założyłem
    ponownie i działa. Test był dla sprawdzenia. MAGIA!
    Jacek

  • 6. Data: 2019-06-05 20:18:30
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 5 czerwca 2019 20:03:53 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
    > Ale układacie z dwóch elementów. Jeden na "sztorc" drugi płasko?
    > Jako leń patentowany szukam gotowego rozwiązania w jednym kawałku.

    Po kolei ciurkiem na płasko jedna warstwa. Jak wrócę na chatę to zapodam fotki.
    Ale to nie jest elka tylko jedna kostka. Po co elka?

    L.

  • 7. Data: 2019-06-05 20:26:48
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 05.06.2019 o 20:18, Lisciasty pisze:
    > Po kolei ciurkiem na płasko jedna warstwa. Jak wrócę na chatę to zapodam fotki.
    > Ale to nie jest elka tylko jedna kostka. Po co elka?
    Koleżanka Małżonka wymyśliła, że klomb będzie nieco wyżej od trawnika,
    więc trzeba zrobić "schodek".
    Z góry dzięki za foto.
    Jacek

  • 8. Data: 2019-06-05 23:30:38
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 5 czerwca 2019 20:26:49 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
    > Koleżanka Małżonka wymyśliła, że klomb będzie nieco wyżej od trawnika,
    > więc trzeba zrobić "schodek".

    Jak trzeba to trzeba. Ale układanie kostki nawet w L nie powinno być
    specjalnie męczące.

    > Z góry dzięki za foto.

    G. widać bo ciemno, jutro zrobie lepsze.

    http://lisciasty.firehost.pl/kostka.jpg

    L.

  • 9. Data: 2019-06-06 11:05:20
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

    Jest Wed, 5 Jun 2019 20:09:55 +0200, Jacek pisze:
> [...]
    > Wysyłałem posty, ale nie były widoczne. Usunąłem konto i założyłem
    > ponownie i działa. Test był dla sprawdzenia. MAGIA!

    Nie magia, korzystasz z serwera Atmana, który pod koniec tego miesiąca
    zostanie wyłączony, więc błędy nie dziwią. Proponuję poszukać innego.

    k.

  • 10. Data: 2019-06-06 11:57:27
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 05.06.2019 o 23:30, Lisciasty pisze:

    > G. widać bo ciemno, jutro zrobie lepsze.
    >
    > http://lisciasty.firehost.pl/kostka.jpg

    Dzięki. Wszystko widać.
    Tak też ułożę (pod nadzorem Koleżanki Małżonki rzecz jasna),
    tylko jedna kostka będzie na sztorc na druga na leżąco.
    Jacek