  • 1. Data: 2016-11-27 13:34:56
    Temat: Papy termozgrzewalne
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    Witam.

    Mam taką grubą papę termozgrzewalną, którą chcę pokryć wyłaz dachowy.
    Papa ma z jednej strony posypkę, a z drugiej strony jest folia
    zabezpieczająca.

    Teraz pytanie: czy folię się zrywa przed położeniem papy czy też ją
    pozostawia?

    Ta folia jest tak cienka, że zerwać jest trudno, bo się strzępi i targa.

    Może po prostu pod wpływem temperatury folia się kurczy/pęka/znika lub
    po prostu bitumit przez nią przenika?

  • 2. Data: 2016-11-27 17:55:27
    Temat: Re: Papy termozgrzewalne
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-11-27 o 13:34, Uzytkownik pisze:
> [...]
    >
    > Ta folia jest tak cienka, że zerwać jest trudno, bo się strzępi i targa.
    >
    > Może po prostu pod wpływem temperatury folia się kurczy/pęka/znika lub

    Osobiście takiej papy nie kładłem, ale parę razy widziałem jak pobliskie
    garaże ludzie obkładali i nikt się w zrywanie tej foli nie bawił.
    Palnik wypalał folię, rozgrzewał papę i ta się przyklejała do podłoża.

  • 3. Data: 2016-11-28 12:52:15
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2016-11-27 13:34, Uzytkownik pisze:

    > Teraz pytanie: czy folię się zrywa przed położeniem papy czy też ją
    > pozostawia?
    Spala się/topi palnikiem podczas nagrzewania warstwy smoły podczas
    przyklejania ale jakbyś chciał inną smołą łączyć na gorąco bez użycia
    palnika lub liczyć na wulkanizaję z drugą powierzchnią to ją zedrzyj.