  • Data: 2009-09-03 19:38:21
    Temat: Re: Apartamenty w Krakowie
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości
    news:h7p1lo$1pgk$1@news2.ipartners.pl...

    > Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:h7oksi$on1$1@newsread.aster.pl...
    >
    > Możesz podać z jakiego paragrafu to wykroczenie ? Udostępnianie danych
    > jest na wniosek wylegitymowanej osoby. Został określony cel ich
    > udostępnienia. Wszystko zgodnie z ustawą.

    Nie wiem na jakiej to jest podstawie. Z tego co słyszałem to zasłaniają sie
    m.in. ustawą o ochronie danych osobowych. Wiem jedynie, że tak sie zawsze
    tłumaczą urzędnicy. Wypis z rejestru gruntów moze dostać jedynie właściciel
    lub osoba upowazniona. Z czego to upowaznienie to moze być bazgrol na
    kartce. Urzędnicy tak sie srają z tymi danymi, że nawet mi nie chcą udzielać
    takich informacji, a jestem teoretycznie umocowany prawnie do wglądu.
    Porąbany system.