  • Data: 2016-07-21 12:51:03
    Temat: Re: Fundamenty, a wielkosc budynku
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 21 lipca 2016 12:27:10 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > A kurwa po takiemu zeby wykonawca podatek zaplacil i zeby panstwo mialo na implanty
    dla takich co sa w spiaczce, potrzebuja nowoczesne leki na stwardnienie rozsiane, nie
    czekali 5 lat na operacje zacmy i jeszcze pierdylion podobnych sytuacji. Juz wiesz?

    Pewnie masz racje.
    Z drugiej strony jak gadałem z wykonawcami to podawali mi cene za robote i tyle
    dostawali. A to czy zapłacili od tego podatek to zadanie dla służb skarbowych
    Pytam gościa ile za mury- mówi 20tys. Zrobił, dostał 20tys niech tam się z US
    rozlicza
    Jakiejś misji specjalnej wyręczania pracowników US nie czuje
    Nie żądając faktury/rachunku chyba przestępstwa nie popełniłem