  • Data: 2016-07-25 15:06:04
    Temat: Re: Fundamenty, a wielkosc budynku
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-07-25 14:45, Kris wrote:
    > -jak zamówisz usługe z materiałem to liczyć się trzeba z tym że za materiały
    zapłacisz drożej. Sporo drożej wiec i zysk z nizszego vatu zeżarty zostanie.

    Wybudowałem (do stanu deweloperskiego) dom firmą, na FV.

    Umowę miałem tak podpisaną, że wykonawca z wyprzedzeniem informował o
    kosztach materiałów. Natomiast ja miałem prawo wskazać miejsce zakupu i
    wtedy miał obowiązek kupić we wskazanym miejscu, po "moich" cenach.

    Skorzystałem z tego prawa trzy razy - przy kryciu dachu, przy osprzęcie
    elektrycznym i przy piecu.

    W pozostałych przypadkach materiały miał taniej niż ja potrafiłem kupić
    (po dociśnięciu kolanem konkurencyjnych dostawców).

    Oczywiście nie sprawdzałem ceny każdego gwoździa bo wtedy fun z budowy
    domu zmieniłby się w jakiś koszmar ...

    Tak wiec z tym dużo drożej to bym nie przesadzał.

    Piotrek