  • Data: 2015-08-29 12:22:01
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 29 sierpnia 2015 12:05:39 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > I tu właśnie "dotknąłeś" sedna całej tej sprawy. Ty oraz kilku innych w
    > tym wątku wychodzi z założenia, że jeżeli się z takim problemem nie
    > spotkaliście to znaczy, że problemu nie ma,
    Bo nie ma. Stacje paliw na polskich autostradach sa rozmieszczone co 100km jak tu
    ludziska pisza to i w czym problem.
    Problem mogą mieć ci co tankują za 50zł ale nawet gdyby to takim bez znaczenia czy
    przy autostradzie jest Lotos czy inny Łukoil.
    Ci co mają karty flotowe(a taki przypadek podałeś) to muszą się naprawdę postarać aby
    sobie problem wygenerować.

    > a każdy kto mówi o takim
    > problemie jest nierozgarniętym idiotą.
    Słowa idiota chyba nie użyłem ale człowiek wjeżdżający na autostradę z oparami paliwa
    w zbiorniku to co najmniej nierozgarnięty jest.
    Jeśli masz problemy jak wyżej to za kilkanaście zł miesięcznie wykup sobie assistance
    i tam masz opcję że kilka razy do roku Tobie paliwo dowiozą jak zabraknie-nawet jak
    będziesz na autostradzie czy chociażby stał pod własnym domem.
    Ale znając życie to zaczniesz narzekać że dowiozą ok ale zapłacić za paliwo im
    gotówką trzeba a tu karta flotowa, ginące paragony itp.