  • Data: 2020-10-11 21:14:50
    Temat: Re: My tu gadu gadu
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 11 października 2020 o 20:23:08 UTC+2 Czesio Wesoły napisał(a):
    > A propos akumulatorów energii. Mogą być nimi same samochody elektryczne. Są
    projekty włączenia ich w sieć energetyczną. Nie każdy potrzebuje całej pojemności
    swoich baterii cały czas. Czasem może się dzielić i oddawać do sieci pewną ilość
    prądu. W ten sposób można bilansować pewnie większość "pików". A dodatkowo na takiej
    usłudze dzielenia się akumulatorem można by pewnie zarabiać.
    > Natknąłem się już na kilka opracowań na ten temat. Na szybko znalazłem coś takiego
    https://pspa.com.pl/media/2020/08/V2G_raport_S.pdf
    Wszyscy się natknęli na takie opracowania na Onecie czy innej Interii. Tam dwa razy w
    tygodniu piszą o lekarstwie na raka co dziennie o super preparatach na odchudzanie,
    oszczędzaniu prądu za pomocą super pudełka za stówę, że można nauczyć się siedmiu
    języków w dwa tygodnie i wielu podobnych ale nierealnych rzeczach.