  • Data: 2020-10-17 13:35:15
    Temat: Re: My tu gadu gadu
    Od: Kadar Oszmiański <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 11 Oct 2020 12:17:58 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Teraz się nie opłaca. Będzie się opłacało jak struktura transportu w dużych
    miastach się zmieni. Do dużych europejskich miast potrzebny jest mały elektryczny
    samochod. I jak takie samochody zrobią to system się zapnie.

    Tu się zgadzam. Patrzymy na problem z własnej lokalnej perspektywy.
    Kiedy jeździłem po Atenach aż wściekłość mnie ogarniał kiedy szukałem
    miejsca do zaparkowania. Samochodem dłogości niecałe 5 m. nie mogłem
    znaleźć nigdzie miejsca. Takie Smarty podjeżdżały pod latrnie stawały w
    poprzek, w zdłuż jak chciały i parkowanie miały. Ja musiałem często
    zostawiać go kilka naście przecznic od mijsca docelowego. Nie mówię o
    miejscach gdzie były parkingi ale o takim zostawianiu samochodu na
    chwilę na ulicy. Struktura takich aglomeracji zmieniła się do tego
    stponia, że duże samochody nie mają racji bytu. Paryż, Londyn i
    wszystkie inne duże miasta to dżungla samochodowa.
    --
    Kadar

    Avast.