  • Data: 2021-11-27 21:24:30
    Temat: Re: Przepierzenie
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 27 listopada 2021 o 21:09:55 UTC+1 FEniks napisał(a):
> [...]
    -z-rynku-wtornego-we-wroclawiu-oto-one/ga/c1-8552047
    /zd/67036205

    > No niestety, odnoszę wrażenie, że ostatnimi czasy stolarze skupili się
    > głównie na meblach kuchennych, ewentualnie szafach w zabudowie.
    > Najłatwiej. Właściwie to może należałoby napisać "stolarze".
    >
    > --
    > Ewa
    To szukamy zawodów które mają kontakt z drewnem. Jeśli nie stolarze to może szkutnicy
    albo bednarze? A może kołodziej zwany rowniez stelmachem podejmnie się zrobienia
    drzwi jeśli uważasz że szukanie stolarza nie ma sensu bo stolarze tylko meble.
    Pomóżcie koleżance i wpisujcie zawody w których w drewnie się robi. Obstawiam
    Stelmacha bo umie zrobić koła i drzwi do karocy.