  • Data: 2018-03-31 21:36:38
    Temat: Re: Schody
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    > Możecie mi doradzić jakie schody wybrac, czy lane na mokro czy podwieszane?.
    > Mam dość dużo miejsca aby zmiescić schody zabiegowo zakrecane - cos fajnego
    > dla oka i do uzytku domowego.
    A co co Ci będziem radzić.To Twój dom, to Ty będziesz po nich chodził.
    Poszukaj takich, przejdż się. Wyobraż sobie, jak wersalkę włożyć. Przede wszystkim
    spytaj właściciela czy takuśkie drugi raz by zrobił i dlaczego.
    Z spraw technicznych- wylewane plus obróbka, czy podwieszane? Te podwieszane będą
    tańsze.Ale: wchodzić na górę do czasu montażu będzie można tylko po drabinie.Czasem
    to utrudni robotę, rzadko- ułatwi.No i plus- masz czas na zastanowienie.
    Pozdro.abomito