  • Data: 2014-08-28 21:05:12
    Temat: Re: Szklarnia i pompa ciepła
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 28 sierpnia 2014 20:21:26 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Wypróbował na sobie chociażby Ergie -- tylko w lajtowej wersji opartej na
    > samej rekuperacji w dzień i, szybszej niż standardowa, wentylacji w nocy.

    Rotfl :) Jak sie tego nie potrafi policzyc to rzeczywiscie moze sie *wydawac*
    ze to cos realnie daje :-) Bo ja tez mam reku, automatyczny bypass i pelno
    czujek - takze widze jak praktyka pokrywa sie z teoria ;)

    Udowodnij cos kiedys - ale na konkretnych liczbach. Zdaje mi sie jednak ze
    nie potrafisz i wszystko tylko Ci sie wydaje :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.