  • Data: 2018-10-31 17:03:28
    Temat: Re: Zenek łykaj dotację :]
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.10.2018 o 00:48, Adam Sz. pisze:
    > No i oczywiście jest gwarancja, że się kasę dostanie, bo wcześniej
    > podpisuje się odpowiednią umowę, która to gwarantuje.

    Może jak się podpisze. W czerwcu 2016 byłem umówiony z panią z Łódzkiego
    oddziału FOŚgu już po wcześniejszych uzgodnieniach. Na niecałą godzinę
    przed spotkaniem, pani zadzwoniła że jednak środki się już skończyły. To
    była już końcówka ówczesnego programu więc może stąd takie przeboje.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz