  • Data: 2020-02-20 12:01:18
    Temat: Re: dobre wieści dla prosumentów
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 20 lutego 2020 11:53:24 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Thu, 20 Feb 2020 01:55:12 -0800 (PST), Bolko

    > Przy obecnym rządzie to HGW faktycznie co się stanie (patrz wiatraki), ale
    > normalnie jak rząd coś uchwali, to raczej tego cofnąć nie może tak łatwo,
    > bo prawo wstecz działać nie możę, a raczej nie powinno.

    jakos tam trzeba wyważyć racje - policjantom nie mozna cofnąć wczesniejszych emerytur
    bo prawo nie dziala wstecz, a przyjęci nowi na nowych emerytalnych zasadach to
    dyskryminowanie pracowników bo jedni moga a drudzy nie.
    Rozdać łatwo - cofnąć nie za bardzo bo krzyk sie podnosi "prawo nie dziala wstecz".
    Tylko w przedsiębiorcę mozna kopnąć- kupiłem swego czasu auto z kratką aby sie
    liczyło jako cięzarowy (bo osobowego nie mogłem miec w kosztach firmy), to sie
    objawiło którego roku że kratka już nie pomaga. Tu prawo tak troche wstecz
    zadziałało.

    b.