  • 1. Data: 2015-08-10 10:33:25
    Temat: Stacja pogodowa jaka ?
    Od: mirko <m...@n...eu>

    Jaka polecacie stacje pogodową bezprzewodową? chodzi mi o dokładne dane
    i żeby zakres temp był od -40 do + 50

    Cena do ok 200 zl

  • 2. Data: 2015-08-10 20:50:31
    Temat: Re: Stacja pogodowa jaka ?
    Od: Krzysztof Rudnik <r...@k...net.pl>

    mirko wrote:

    > Jaka polecacie stacje pogodową bezprzewodową? chodzi mi o dokładne dane
    > i żeby zakres temp był od -40 do + 50
    >

    > Cena do ok 200 zl

    Koniecznie musi być bezprzewodowa?
    Baterie marnie działają w -40 stopniach.

  • 3. Data: 2015-08-10 22:34:29
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-08-10 20:50, obywatel Krzysztof Rudnik uprzejmie donosi:

    Internety przynosisz w wiadrze?

    mspanc panc pac

  • 4. Data: 2015-08-10 22:36:22
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 sierpnia 2015 22:34:35 UTC+2 użytkownik Qrczak napisał:
    > Dnia 2015-08-10 20:50, obywatel Krzysztof Rudnik uprzejmie donosi:

    > Internety przynosisz w wiadrze?

    A Ty masz internety na baterie?

    --
    ZZ@private

  • 5. Data: 2015-08-10 22:39:11
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-08-10 10:33, obywatel mirko uprzejmie donosi:
    > Jaka polecacie stacje pogodową bezprzewodową? chodzi mi o dokładne dane
    > i żeby zakres temp był od -40 do + 50
    >

    > Cena do ok 200 zl

    Od zminusowanej strony zakres mniejszy, ale w Polsze jednak rzadko się
    zdarzają tak moctarne zimy, w użyciu od jakichś dwóch lat, i daje radę:
    http://stacje-pogody.pl/860_stacja_pogody_auriol_z31
    092.html

  • 6. Data: 2015-08-10 22:47:22
    Od: marrgol <m...@a...invalid>

    On 2015-08-10 20:50, Krzysztof Rudnik wrote:

    > Koniecznie musi być bezprzewodowa?
    > Baterie marnie działają w -40 stopniach.

    W czujnikach najczęściej stosowane są AA lub AAA, a litowe AA i AAA
    działają doskonale.

    --
    mrg

  • 7. Data: 2015-08-10 22:50:57
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Qrczak pisze:

    > Od zminusowanej strony zakres mniejszy, ale w Polsze jednak rzadko się
    > zdarzają tak moctarne zimy, w użyciu od jakichś dwóch lat, i daje radę:
> [...]

    Dla rozszerzenia zakresu można skorzystać z cennej rady dotyczącej baterii.
    Nie działa -- znaczy się jest -40.

    Jarek

    --
    Minus 10 w Rio
    Dżuma w Santa Fe

  • 8. Data: 2015-08-10 22:55:18
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-08-10 o 10:33, mirko pisze:
    > Jaka polecacie stacje pogodową bezprzewodową? chodzi mi o dokładne
    > dane i żeby zakres temp był od -40 do + 50
    >

    > Cena do ok 200 zl

    My mamy coś takiego
    http://www.conrad.com/ce/en/product/393286/TFA-Wirel
    ess-Weather-Station

    Ale zimą rzeczywiście bateria w czujniku zewnętrznym szybko siada.

    Ewa

  • 9. Data: 2015-08-10 23:23:49
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-08-10 22:36, obywatel ZbyszekZ uprzejmie donosi:

    Zimą fejzbuk mnie mrozi.

    latem grzeje

  • 10. Data: 2015-08-12 07:51:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 sierpnia 2015 10:33:27 UTC+2 użytkownik mirko napisał:
    > Jaka polecacie stacje pogodową bezprzewodową? chodzi mi o dokładne dane
    > i żeby zakres temp był od -40 do + 50
    >

    > Cena do ok 200 zl
    A jakich danych od stacji pogody potrzebujesz?
    Ja od ładnych kilku lat używam urządzenia zakupionego za ok. 30 zł w Biedronce.
    Działa ok, baterie raz na pół roku w czujniku zewn. wymieniam
    http://produkty-z-bdr.blogspot.com/2015/01/stacja-po
    godowa-z-biedronki.html