  • Data: 2012-06-01 14:53:47
    Temat: Re: #$%@#^@%!
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:jqacvo$d33$1@inews.gazeta.pl...

    > W ogóle prywatyzacja energetyki, wody, ścieków i gazu to był wał na miarę
    > stulecia. Takie firmy powinny działać non profit dla dpbra społeczności.

    To byloby raczej trudne. W koncu ktos musialby pokrywac koszty dzialalnosci
    takich uslug. W tej czy innej formie.
    Ale zwroc uwage na ogolna tendencje. Nakladaja obowiazek na wywoz smieci,
    tj. kaza Ci podpisac umowe z lokalnym odbieraczem pod grozba sankcji. Skutek
    jest taki, ze czy chcesz czy nie to musisz utrzymywac firme, ktora wogole
    nie czuje presji kosztowej. Jak cos zdrozeje, za malo sie zarabia, to
    podnosi sie czynsz. To sa dopiero waly. Wmawia nam sie, ze to w imie
    srodowiska, ze lasy ponoc cos tam. A u mnie w lesie jak wersalki lezaly tak
    leza. Przelezaly rok i zaden z tych madrych firm nie raczyl tego lasu
    uprzatnac. Las nie ma abonamentu jak widac, tym samym tez, obowiazek w zaden
    sposob nie wplynal na zmniejszenie ilosci smieci w lesie. Ja mimo, ze nie
    mieszkam w domu na wsi to musze smietnik utrzymywac. A po chuchu mi on tam?
    Nie ma gadki, g.. ich to obchodzi.
    A wystarczylo by kupowanie brandowanych workow. Jest wor smieci zabiora, nie
    ma wora nie zabiora.

    Pozdro.. TK