  • 1. Data: 2012-06-01 07:45:31
    Temat: #$%@#^@%!
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Wczoraj przyszła faktura na wodę. Od 31 kwietnia upierdolili sobie podwyzkę
    24%, i tak z 3,56zł netto cena wody skoczyła do 4,67zł.
    Trzeba będzie chyba własną studnię wykopac. Ciekawe czym sobie
    usprawiedliwiają az tak wysoki wzrost ceny, bo budową kanalizacji raczej nie
    mogą gdyż jest finansowana z UE.

    Marek

  • 2. Data: 2012-06-01 07:51:53
    Temat: Re: #$%@#^@%!
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Wczoraj przyszła faktura na wodę. Od 31 kwietnia upierdolili sobie
    > podwyzkę 24%, i tak z 3,56zł netto cena wody skoczyła do 4,67zł.
    > Trzeba będzie chyba własną studnię wykopac. Ciekawe czym sobie

    a ile zużywasz? u mnie idzie 15m3 miesięcznie. Studnie mam własciwie to
    nawet podłączoną ale nie korzystam w domu. Tak myslałem zeby instalacje
    cieplej wody przełączyc na wode miejską a zimnej ze studni.

    b.

  • 3. Data: 2012-06-01 08:52:26
    Od: " " <w...@g...pl>

> [...]
    > Trzeba będzie chyba własną studnię wykopac. Ciekawe czym sobie
    > usprawiedliwiają az tak wysoki wzrost ceny, bo budową kanalizacji raczej nie

    Przepraszam, ale sobie jaja robisz czy co?
    Chłopie ja tragedii żadnej w Twojej wypowiedzi nie widzę, co powiesz na ponad
    15zł za m3??? Ja właśnie tyle płacę, miałem podwyżkę 150% i co można??
    Dodam podwarszawska miejscowość. W Wawie taniej wychodzi, a ta sama dokładnie
    woda brana z tej samej rury!
    Więc nie marudź na przyszłość ;)

  • 4. Data: 2012-06-01 08:58:39
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 czerwca 2012 07:45:31 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
> [...]
    > Trzeba będzie chyba własną studnię wykopac. Ciekawe czym sobie
    > usprawiedliwiają az tak wysoki wzrost ceny, bo budową kanalizacji raczej nie

    Prezes zbiera na nowy samochod :-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 5. Data: 2012-06-01 09:30:23
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 15zł za m3??? Ja właśnie tyle płacę, miałem podwyżkę 150% i co można??
    > Dodam podwarszawska miejscowość. W Wawie taniej wychodzi, a ta sama

    Warszawa sprzedaje wodę tej podwarszawskiej miejscowości po takich cenach
    jak każdemu innemu odbiorcy końcowemu w Warszawie. Miejscowość Z musi tą
    wodę swoimi rurami dostarczyć do odbiorców ze swojej miejscowości, dlatego
    też woda jest droższa (konserwacja sieci, pensje prezesów i pracowników,
    systemy informatyczne itd.). Logiczne i chore.

    1. Przyłączyć miejscowość Z do Warszawy lub oddać Warszawie sieć
    wodociągową.
    2. Wybudować własne ujęcia wody.
    3. Walczyć z monopolem.

  • 6. Data: 2012-06-01 09:46:22
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    > Wczoraj przyszła faktura na wodę. Od 31 kwietnia upierdolili sobie
    > podwyzkę 24%, i tak z 3,56zł netto cena wody skoczyła do 4,67zł.

    Bez vatu.
    woda 5.66
    scieki 7.74

    Najwazniejsze zeby zdrowym byc ;-)

    pozdrawiam
    Adams

  • 7. Data: 2012-06-01 13:06:26
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > Trzeba będzie chyba własną studnię wykopac. Ciekawe czym sobie
    > usprawiedliwiają az tak wysoki wzrost ceny, bo budową kanalizacji raczej

    Rozumię, ze to cena z sciekami?
    bo jak tak to ja płacę ok 8zł :)
    Za samą wodę ok 3zł

    pozdrawiam
    AT

  • 8. Data: 2012-06-01 14:33:18
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > nawet podłączoną ale nie korzystam w domu. Tak myslałem zeby instalacje
    > cieplej wody przełączyc na wode miejską a zimnej ze studni.

    A ile kosztuje wywiercenie studni ? osprzęt sam kupię.

  • 9. Data: 2012-06-01 14:36:07
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    in message news:jq9r2f$hok$1@usenet.news.interia.pl...

> [...]
    > też woda jest droższa (konserwacja sieci, pensje prezesów i pracowników,
    > systemy informatyczne itd.). Logiczne i chore.

    W ogóle prywatyzacja energetyki, wody, ścieków i gazu to był wał na miarę
    stulecia. Takie firmy powinny działać non profit dla dpbra społeczności.

  • 10. Data: 2012-06-01 14:53:47
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości

    > W ogóle prywatyzacja energetyki, wody, ścieków i gazu to był wał na miarę
    > stulecia. Takie firmy powinny działać non profit dla dpbra społeczności.

    To byloby raczej trudne. W koncu ktos musialby pokrywac koszty dzialalnosci
    takich uslug. W tej czy innej formie.
    Ale zwroc uwage na ogolna tendencje. Nakladaja obowiazek na wywoz smieci,
    tj. kaza Ci podpisac umowe z lokalnym odbieraczem pod grozba sankcji. Skutek
    jest taki, ze czy chcesz czy nie to musisz utrzymywac firme, ktora wogole
    nie czuje presji kosztowej. Jak cos zdrozeje, za malo sie zarabia, to
    podnosi sie czynsz. To sa dopiero waly. Wmawia nam sie, ze to w imie
    srodowiska, ze lasy ponoc cos tam. A u mnie w lesie jak wersalki lezaly tak
    leza. Przelezaly rok i zaden z tych madrych firm nie raczyl tego lasu
    uprzatnac. Las nie ma abonamentu jak widac, tym samym tez, obowiazek w zaden
    sposob nie wplynal na zmniejszenie ilosci smieci w lesie. Ja mimo, ze nie
    mieszkam w domu na wsi to musze smietnik utrzymywac. A po chuchu mi on tam?
    Nie ma gadki, g.. ich to obchodzi.
    A wystarczylo by kupowanie brandowanych workow. Jest wor smieci zabiora, nie
    ma wora nie zabiora.

    Pozdro.. TK