  • Data: 2012-06-01 23:39:27
    Temat: Re: #$%@#^@%!
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej S" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości news:4fc8f69a$1@news.home.net.pl...

    > Po co kupowalbys brandowany worek, skoro smieci wywozisz do lasu?
    > Nie rozumiem, co mialoby to zmienic z punktu widzenia czystosci lasu.

    Otoz to.
    Nie zmienia tego abonament na smietnik to nie zmieni i brandowany worek.
    Sek w tym, ze propaguje sie, ze to dla naszego dobra, zeby smieci nie bylo w
    lesie a sa.
    Worek daje mi mozliwosc korzystania z uslug wtedy kiedy ich potrzebuje, a
    nie nakaz utrzymywania przedsiebiorstwa ktore nie musi patrzec na koszty
    przy okazji wyworzac mi smieci, bo i po co, skoro mozna sobie w kazdej
    chwili ceny podniesc. Nie masz wyboru zwyczajnie. Ceny za smietnik moga brac
    z ksiezyca, a Ty nie masz wyboru bo dobre panstwo wie lepiej czego
    potrzebujesz.

    Pozdro.. TK