  • Data: 2013-02-22 11:40:55
    Temat: Re: Alarm domowy z powiadomieniem
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-22 10:14, Ergie pisze:
    > Podstawowe pytanie: Chcesz uniknąć włamania czy dowiedzieć się, że było?
    > Czujka wewnątrz domu służy tylko do dowiedzenia się, że właśnie ktoś się
    > włamał i zanim ktokolwiek zareaguje to złodziej już ucieka z łupami.
    > Czujka na oknie ostrzega już przy próbie włamania dając
    > kilka-kilkadziesiąt sekund więcej na reakcję odpowiednich służb.

    kilkadziesiąt sekund? przecież kontaktron musi się rozewrzeć na jakieś
    2-3cm więc tak naprawdę od takiego uchylenia do wejścia minie max kilka
    sekund - chyba że złodziej przyszedł się uczyć a nie kraść.
    Przypomniało mi się jak moja żona słyszała jakieś stuki na dole budynku
    - i tak przez pół godziny. Powiedziałem jej wreszcie że idę sprawdzić i
    jak będzie tam złodziej to sam mu wyniosę telewizor za to że ma taką
    cierpliwość ;)
    Kontaktron na rolecie jak najbardziej - nawet chyba lepiej jak roleta
    nie będzie antywłamaniowa - wtedy złodziejaszek ją podnosi, a tu zonk,
    od razu wyje :)

    > Najlepsze i w obecnych czasach już nie takie drogie jest wykrywanie
    > intruza po wejściu na teren posesji.

    i najfajniej generuje fałszywe alarmy :)

    Oczywiście na profesjonalistów nic
    > nie pomoże, ale na amatorów i pijaczków wyjący alarm + nagłe oświetlenie
    > halogenem na środku trawnika działa doskonale :-)

    a halogen jak najbardziej, z resztą sam sygnalizator powieszony na
    budynku odstraszy większość pijaczków...

    Lukasz