  • 1. Data: 2020-05-18 20:33:40
    Temat: Re: Jak zatrzymać zmywarkę?
    Od: j...@g...com

    Włączyłam ECO w zmywarkę Bosch myślałam że to szybki i ekologiczny program A to myje
    i myje i myje zaraz mnie szlag trafi jakie to ECO dla mnie Eco to szybkie i
    ekologiczne ZALLLLLLL

  • 2. Data: 2020-05-18 20:48:24
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 18.05.2020 o 20:33, j...@g...com pisze:

    > Włączyłam ECO w zmywarkę Bosch myślałam że to szybki i ekologiczny program A to
    myje i myje i myje zaraz mnie szlag trafi jakie to ECO dla mnie Eco to szybkie i
    ekologiczne ZALLLLLLL

    Po 4. godzinach się wyłączy sama. Jak wszystkie sposoby
    powstrzymania zmywarki zawiodą, zostaje jeszcze przeczytanie
    instrukcji.

  • 3. Data: 2020-05-18 22:13:18
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-05-18 o 20:48, collie pisze:

    > Po 4. godzinach się wyłączy sama. Jak wszystkie sposoby
    > powstrzymania zmywarki zawiodą, zostaje jeszcze przeczytanie
    > instrukcji.

    U mnie w każdym momencie otwarcie drzwiczek zatrzymuje zmywarkę
    Mam Siemens (Bosch jeden diabeł)

    --
    Irokez