  • Data: 2021-10-26 19:34:31
    Temat: Re: OT - pytanie o grupe pms
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, 26 October 2021 at 16:26:03 UTC+2, Janusz wrote:

    > Raczej odwrotnie, nieprzezroczyste.
    >

    > --
    > Janusz
    co bysta nie pisali o klatkach Faradaya
    to kupiłem kiedyś 100 czujników mikrofal z zasilaniem bateryjnym
    i budowalem z nich mesh network wokół stacji bazowych, a także wieszałem w domu na
    sznurkach , w pokojach, przy oknach i obserwowałem które aktywuje komórka podczas
    łączenia

    a czy puszka herbata po herbacie to klatka Faradaya ?

    Wielu twierdzi w mediach, że samochód to juz klatka Faradaya

    Ale wlożylem do puszki metalowej po ciastkach z UK telefon, zamknąłem pokrywkę - byla
    szczelona i zadzwoniłem na mój telefon i zaczął dzwonić

    i to tyle w ramach klatek Faradaya

    Jak puszka nie jest zaspawana i jest zero szczelin to nie jest to żadna klatka
    Faradaya
    i dlatego samochód to żadna klatka Faradaya, bo można w nim prowadzic rozmowy
    komórkowe.

    A że chroni przed porażeniem piorunem to znaczy jedynie , że to odgromnik o specjaln
    ym ksztalcie