eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Polacy rzucili się na pompy ciepła. Dotyczy ich co drugi wniosek SmogLab dotarł do statystyk wniosków składanych w ramach programu "Czyste Powietrze" za kwiecień 2022 r. Zestawiając je z poprzednimi miesiącami, obserwujmy rewolucję w indywidualnym c

  • 1. Data: 2022-05-25 01:44:10
    Temat: Polacy rzucili się na pompy ciepła. Dotyczy ich co drugi wniosek SmogLab dotarł do statystyk wniosków składanych w ramach programu "Czyste Powietrze" za kwiecień 2022 r. Zestawiając je z poprzednimi miesiącami, obserwujmy rewolucję w indywidualnym c
    Od: a a <m...@g...com>

[...]

    indywidualnym ciepłownictwie. Szczególnie jeśli popatrzymy na pompy ciepła. - Polacy
    zmieniają swoje nawyki, a wojna w Ukrainie przyspieszyła ten proces - mówi nam jeden
    z ekspertów.

    Elektronika na polu i każdy od razu wie, dlaczego żywotność zlomu to kilka lat

    Niech ktos wystawi telewizor na pole, na dzień i noc, wiatr i mróz, deszcz i zobaczy,
    czy 1 miesiąc przetrwa

    Polska strefa kli,matyczna to silne mrozy zima i każda elektronika padnie na mrozie,
    bo zgromadzi sie rosa, para wodna na kondensatorach, opornikach.

    https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/PIEk9kpTURBXy80
    ODk3NTU4ZDlmOGQ0Y2MxMGQ4N2VhMTk0YjFkMjlmNC5qcGeSlQMA
    Ss0D6M0CNJUCzQOdAMLDgqEwBaExAQ

    https://www.onet.pl/informacje/smoglabpl/polacy-rzuc
    ili-sie-na-pompy-ciepla-dotyczy-ich-co-drugi-wniosek
    /gftndwq,30bc1058

  • 2. Data: 2022-05-25 10:06:36
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W środę, 25.05.2022 o 01:44, a a napisał:

    > Polacy rzucili się na pompy ciepła. Dotyczy ich co drugi wniosek
    > Elektronika na polu i każdy od razu wie, dlaczego żywotność zlomu to kilka lat

    Się nie znasz, bo jesteś tylko szperaczem internetowym,
    a nie posiadaczem pompowym. Posiadacze pomp ciepła mają
    elektronikę w domu, a na dworze tylko wiatrak. I się kręci,
    czy to lato, czy zima, czy słońce, czy słota.

    --
    Collie

  • 3. Data: 2022-05-25 13:23:18
    Temat: Re: Polacy rzucili się na pompy ciepła. Dotyczy ich co drugi wniosek SmogLab dotarł do statystyk wniosków składanych w ramach programu "Czyste Powietrze" za kwiecień 2022 r. Zestawiając je z poprzednimi miesiącami, obserwujmy rewolucję w indywidualny
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 25 May 2022 at 10:07:09 UTC+2, Collie wrote:

> [...]
    > elektronikę w domu, a na dworze tylko wiatrak. I się kręci,
    > czy to lato, czy zima, czy słońce, czy słota.

    przestań srac od rzeczy
    monoblock ma elektronikę na polu
    podałem linka i widać goła płytkę elektroniki
    jak nie kumasz to bierz lekarstwa

  • 4. Data: 2022-05-25 14:37:59
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W środę, 25.05.2022 o 13:23, a a napisał:

    > przestań srac od rzeczy
    > monoblock ma elektronikę na polu

    Głupi ciulu monoblockowy, kto ma w głowie olej to idzie na kolej
    i instaluje pompę ciepła typu split, z wiatrakiem na dworze. A na
    polu ma ziemniaki. Albo pyry w Koninie.

    --
    Collie

  • 5. Data: 2022-05-25 14:58:59
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 25 May 2022 at 14:38:19 UTC+2, Collie wrote:
> [...]

    ciólemn to cię zrobili bo gadasz i wyglądasz jak ciól

    w Europie 90% splitów zastąpiono monoblockiem
    bo nie trzeba nawet klimy nabijac gazem i instalacja jest szybka i mozna ją wykonac
    samodzielnie
    w 1 dzień

  • 6. Data: 2022-05-25 15:05:35
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 25/05/2022 14:58, a a wrote:
    > w Europie 90% splitów zastąpiono monoblockiem

    Jakaś konkretna publikacja na ten temat, gdzie ktoś wyliczył te 90%?

  • 7. Data: 2022-05-25 15:27:59
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 25 May 2022 at 15:06:32 UTC+2, heby wrote:
    > Jakaś konkretna publikacja na ten temat, gdzie ktoś wyliczył te 90%?
    Which technology segment is projected to dominate the space heat pump market?
    Air source heat pump (ASHP) technology segment is projected to dominate the market,
    in terms of sales, owing to the rising demand for space heating and cooling
    applications. Based on technology, the market is segmented into air source, water
    source, and ground source.

    Global Air-Water Monobloc Heat Pumps Market 2021 by Manufacturers, Regions, Type and
    Application, Forecast to 2026

    receipt
    Report ID : 64164
    calendar_today
    Published On: Apr, 2021
    file_copy
    Pages: 156
    list
    Machinery & Equipments

    Report Details
    Table of Content
    Table of Figures
    Request Sample

    https://www.marketquest.biz/report/64164/global-air-
    water-monobloc-heat-pumps-market-2021-by-manufacture
    rs-regions-type-and-application-forecast-to-%202026

    https://heatingnewsjournal.com/air-water-monobloc-he
    at-pumps-market-2021-global-industry-analysis-trends
    -market-size-and-forecasts-up-to-2026-the-courier/

  • 8. Data: 2022-05-25 18:13:31
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 25/05/2022 15:27, a a wrote:
    > Which technology segment is projected to dominate the space heat pump market?

    Ja pytam o publikacje, gdzie ktoś wyliczył, że 90% splitów zastapiono
    monoblockami, w Europie.

  • 9. Data: 2022-05-25 18:36:58
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 25 May 2022 at 18:14:29 UTC+2, heby wrote:
    > Ja pytam o publikacje, gdzie ktoś wyliczył, że 90% splitów zastapiono
    > monoblockami, w Europie.
    kto pyta nie błądzi
    nie marudź
    przeczytaj raport, wtedy zrozumiesz

    monoblock jest wadliwszy i dlatego gorszy towar wypiera lepszy towar, bo instalacja
    błyskawiczna
    i nie trzeba płacić Zenkowi za pompkę

    Jak kto kumaty to kupi bezpośrednio od producenta z 5-letnią gwarancją
    i może na polu i zardzewieć, to dostanie nową.

  • 10. Data: 2022-05-25 21:06:35
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 25/05/2022 18:36, a a wrote:
    > kto pyta nie błądzi